Skip to content
Додому

УВАГА! ВИСОКОПІЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ПОВІДОМЛЯЄ,

що Казначейством України з 01.10.2019 р. будуть змінені рахунки, щодо сплати земельного податку
та орендної плати за землю на території Високопільської селищної ради.

Отримувач

Код отримувача (ЄДРПОУ)

Банк отримувача

Код класифікації доходів бюджету

Номер рахунку (IBAN)

Найменування коду класифікації доходів бюджету

УК у Високоп р-ні/ОТГ смт Вис/ 18010500

37411565

Казначейство України (ЕАП)

18010500

UA278999980000033219811021377

Земельний податок з юридичних осіб

УК у Високоп р-ні/ОТГ смт Вис/ 18010600

37411565

Казначейство України (ЕАП)

18010600

UA228999980000033218812021377

Орендна плата з юридичних осіб

УК у Високоп р-ні/ОТГ смт Вис/ 18010700

37411565

Казначейство України (ЕАП)

18010700

UA178999980000033217813021377

Земельний податок з фізичних осіб

УК у Високоп р-ні/ОТГ смт Вис/ 18010900

37411565

Казначейство України (ЕАП)

18010900

UA078999980000033215815021377

Орендна плата з фізичних  осіб

Графік роботи Центру надання адміністративних послуг Друк
Четвер, 12 грудня 2013, 21:11

Високопільська селищна рада приймає заяви на надання адміністративних послуг за адресою:

смт Високопілля, Визволителів, 112, І поверх ліве крило адмінбудівлі районної ради,
Центр надання адміністративних послуг.

Графік роботи Центру надання адміністративних послуг  Високопільської селищної ради

Затверджено рішенням    ХVІІ  сесії селищної ради VІІ скликання від  21.11.2018 №322

 

1

Понеділок

8.00

15.00

2

Вівторок

8.00

20.00

3

Середа

8.00

15.00

4

Четвер

8.00

15.00

5

П’ятниця

8.00

15.00

Без перерви на обід

Субота, Неділя - вихідні

 

 

 

Перелік

адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Високопільської  селищної ради

Затверджено рішенням V сесії селищної
ради VІІ скликання від  19.01.2018р. № 80

з/п

Перелік адміністративних послуг

1.

Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.

2.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

3.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства в громадському об’єднанні, що не має статусу юридичної особи.

4.

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.

5.

Державна реєстрація постійно діючого третейського суду.

6.

Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

7.

Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду.

8.

Державна реєстрація структурних утворень політичної партії, що не мають статусу юридичної особи.

9.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

10.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у структурному утворенні політичної партії, що не має статусу юридичної особи.

11.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи.

12.

Державна реєстрація відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації.

13.

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

14.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації.

15.

Державна реєстрація символіки.

16.

Державна реєстрація змін до відомостей про символіку, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

17.

Державна реєстрація втрати чинності символіки.

18.

Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання.

19.

Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання.

20.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

21.

Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно.

22.

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

23.

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

24.

Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

25.

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

26.

Скасування рішення державного реєстратора.

27.

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

28.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

29.

Реєстрація місця проживання особи.

30.

Зняття з реєстрації місця проживання особи.

31.

Реєстрація місця перебування особи.

32.

Зняття з реєстрації місця перебування особи.

33.

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.

34.

Реєстрація місця проживання особи із опцією одночасного зняття з реєстрації попереднього місця проживання.

35.

Видача довідки про склад сім’ї.

36.

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

37.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

38.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

39.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

40.

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

41.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

42.

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

43.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;

обмеження у використанні земель;

земельну ділянку.

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території).

3) викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану).

4) копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.

44.

Видача довідки про: 
1) наявність та розмір земельної частки (паю); 
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

45.

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

46.

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

47.

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

48.

Видача висновку державної експертизи землевпорядної документації щодо об’єктів, які підлягають обов’язковій державній експертизі.

49.

Видача висновку про погодження документації із землеустрою.

50.

Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності.

51.

Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності.

52.

Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

53.

Державна реєстрація (перереєстрація, зняття з обліку) транспортних засобів.

54.

Заміна посвідчень водія.

55.

Державна реєстрація актів цивільного стану.

56.

Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації.

57.

Видача дозволу на виконання будівельних робіт.

58.

Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.

59.

Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

60.

Надання паспорта прив’язки тимчасової споруди.

61.

Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

62.

Надання висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


FB-Група Високопільськой ОТГ

Группа Високопільської громади в соцмережі Фейсбук

А ти передплатив газету?

Районна газета

Передплатний індекс - 61667
Будь в курсі новин!

_______________

Офіційні сайти

 

Асоціація міст України

Статистика

2123908
CьогодніCьогодні406
ВчораВчора3007
На цьому тижніНа цьому тижні11498
У цьому місяціУ цьому місяці51565
З початкуЗ початку2123908

Besthosting


Найновіше