Skip to content
Додому Новини селища Їхня щоденна робота – рятувати життя!

ІНФОРМАЦІЯ

Високопільська селищна ради Високопільський район  Херсонської області

повідомляє про оголошення конкурсу з відбору виконавця робіт із землеустрою,

якого буде залучено до виготовлення землевпорядної документації , а саме технічної документації з нормативної грошової оцінки земель сіл: Нововознесенське, Добрянка,  Костирка, Мала Шестірня, Федорівка, Новогригорівське  Високопільської селищної ради Високопільського району Херсонської області

 

Місце знаходження земельної ділянки (адреса)

74000, Херсонська  обл.,

Високопільський район

Високопільська селищна рада.

 

Мета проведення робіт із землеустрою – виготовлення та погодження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель сіл: Нововознесенське, Добрянка,  Костирка, Мала Шестірня, Федорівка, Новогригорівське Високопільської селищної ради Високопільського району Херсонської області .

Вимоги: виготовлення та погодження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель сіл: Нововознесенське, Добрянка,  Костирка, Мала Шестірня, Федорівка, Новогригорівське Високопільської селищної ради Високопільського району Херсонської області .

- Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка "На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою та грошової оцінки" із зазначенням об’єкта та дати проведення конкурсу

У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.

До підтвердних документів належать:

  • заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою та оцінки земель з зазначенням контактних даних, засобів зв’язку, адреси електронної пошти;
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента - фізичної особи - підприємця);
  • згода на обробку персональних даних (для претендента - фізичної особи - підприємця);
  • копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента - юридичної особи);
  • копія(ї) ліцензії(й)/сертифіката на проведення робіт із землеустрою та оцінки земель;
  • письмова інформація щодо досвіду роботи претендента, завірена претендентом (кількість виготовлених проектів відведення земельних ділянок, бажано за останні 24 місяці), кваліфікації та досвіду роботи фахівців, які залучаються ним до виконання робіт із землеустрою
  • проект завдання на виконання послуг з виконання робіт (для претендента на виконання послуг з виконання робіт із землеустрою), у якому, зокрема, має бути зазначено вид документації із землеустрою або з оцінки земель, яку пропонує розробити претендент, перелік вихідних даних, які має надати організатор земельних торгів, та перелік документів і матеріалів, які будуть представлені за результатами виконаних робіт.

Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях),

Документи приймаються за адресою: 74000, Херсонська область, смт. Високопілля, вул. Визволителів 112, 3(третій) поверх, приймальна селищного голови  у 30-ти денний термін з моменту опублікування інформаційного повідомлення.

Конкурс відбудеться за адресою: Херсонська обл., смт. Високопілля, вул. Визволителів, буд. 112, в кабінеті селищного  голови о 10:00 год  05 червня 2019 року.

Телефон для довідок: (05535) ) 2-16-88

Їхня щоденна робота – рятувати життя! Друк
Вівторок, 19 лютого 2019, 05:56

Все частіше до редакції районки звертаються звичайні сельчани з проханнями через сторінки газети висловити вдячність працівникам Високопільського районного сектору та 4 ДПРП. То і не дивно, адже все частіше чуємо славні відгуки про наших мужніх рятувальників: то вони карету швидкої допомоги визволяли з полону наших жахливих доріг в сукупності з несприятливими погодними умовами, то від пожежі рятували житлові приміщення. Не оминають своєю увагою фахівці Служби порятунку і братів наших менших, бо готові прийти на поміч, навіть коли йдеться про теля, яке впало в 15-метровий колодязь… Для рятувальників, чия щоденна робота полягає у захисті від надзвичайних ситуацій та подій, цінність має життя та добробут кожної живої істоти.

Та попри призму відгуків, певно, мало хто замислювався над тим, в яких умовах доводиться працювати рятувальникам. Чи забезпечена наша Служба порятунку всіма матеріально-технічними засобами для належного функціонування, бо не за чутками знаємо, що за останні роки районний сектор дещо оновився. До прикладу, про новенький сучасний пожежно-рятувальний автомобіль, який з’явився у Високопіллі нещодавно, розповідають навіть наймолодші хлопчаки. Тож вирішили і ми, працівники районки, напроситися на гостини до рятівників, аби на власні очі переконатися, чим живе сьогодні Високопільський районний сектор державної служби надзвичайних ситуацій!

Варто зазначити, перше, що кидається в очі, коли потрапляєш на територію Сектору, доглянутість та охайність території. Це зовсім інша картина у порівнянні з кількома роками раніше. І хоч керівник Володимир Вікторович Болдарев не місцевий, проте помітно, що він на своєму місці, що як і годиться будь-якому начальнику, вболіває за свою справу.

Тож на кілька запитань начальник Високопільського РС ГУ ДСНС Володимир Болдарев люб’язно надав відповіді для читачів «ВП».

– Володимире Вікторовичу, за роки вашого керівництва, які зміни відбулися у районному секторі державної служби з надзвичайних ситуацій? Чим особисто як керівник можете похвалитися?

– Звісно, умови несення служби значно покращились для особового складу підрозділу. За цей час зроблено не мало: обладнано душову кімнату та санвузол у приміщенні, прокладено внутрішнє водопостачання та каналізацію, здійснено заміну вікон, пошкодженого шиферу на даху, утеплено стіни частини, також проведено інші роботи з благоустрою території частини.

– Всі ми знаємо про новенький пожежно-рятувальний автомобіль, який Ви отримали у підпорядкування на початку року. Як вам це вдалося, адже область отримала всього чотири одиниці такої техніки, а наш район, на скільки мені відомо, часто обходять увагою в області у вирішенні будь-яких питань, а тут сучасний транспорт віддали у наше бездоріжжя?

– Так, ми дійсно отримали автомобіль, балансова вартість якого становить 5,6 млн. грн. Автомобіль обладнано новітніми спеціалізованими пристроями для надання допомоги. Маленькими, але впевненими кроками підрозділ рухався до досягнення мети. І, насамперед, це все завдяки спільній командній роботі особового складу, яким я пишаюся.

– Часто чуємо позитивні відгуки про роботу рятувальників. Чи насправді у вас в службі все так позитивно, як кажуть люди? З якими труднощами доводиться стикатися в роботі? Звідки фінансуєтесь? Чи співпрацюєте з районної владою, ОТГ, сільськими, селищною радами?

– А яка ж робота без труднощів?! У нас, як і скрізь, є свої проблеми, є і позитивні моменти. Певно, кожного з нас окрилюють усмішки та слова вдячності при рятуванні людей під час снігових заметів, при своєчасній допомозі під час пожеж та надзвичайних ситуацій.

Звичайно, бувають і моменти, коли люди висловлюють обурення щодо нашої роботи. Підрозділ щоденно стикається з проблемою ремонту пожежних автомобілів, з причини відсутності дорожнього покриття. Цей фактор має значний вплив на час прибуття до місця надзвичайної ситуації та своєчасне надання допомоги. Проте, усім всього не поясниш, будь-яка критика стимулює нас працювати над помилками та рухатися далі.

Щодо фінансування. Частково фінансуємось з міністерства ДСНС, частково від надання платних послуг (згідно з ПКМУ № 1102 від 26.10.2011 року «Деякі питання надання платних послуг підрозділами МНС»). Окрім того, отримали субвенцію згідно районної Програми пожежної безпека від 12.01.2018 року № 413 (РДА).

Користуючись нагодою, підрозділ висловлює подяку Високопільській селищній раді, Іванівській сільській раді, які відшукали можливість виділення субвенції для ремонту приміщень та придбання ПММ.

– Відомо, що успіх будь-якого керівника залежить від команди, яка його оточує. Чи дружній у вас колектив? Можливо, когось могли б відмітити?

– Колектив почав оновлюватися, зміни відбуваються тільки в кращу сторону. Колектив невпинно працює над вдосконаленням теоретичної та практичної підготовки, а разом з тим стає ініціативнішим та рішучішим під час надзвичайних ситуацій та пожеж. Точу варто відмітити гідну роботу всього колективу.

– До речі, чи можуть до вас звертатися громадяни з особистими заявами, коли стають очевидцями порушення протипожежних заходів з боку сторонніх осіб?

– Згідно Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть звертатися до підрозділу щовівторка та щочетверга з 9 до 17 години.

– Окрім того, що ви рятуєте життя, оселі, майно, часто бачимо працівників Служби порятунку на вулицях серед населення, які проводять застережні бесіди, до районки постійно надходять матеріали для публікації, в яких ви застерігаєте населення від тих чи інших бід, що може спричинити вогонь, ваші працівники проводять профорієнтаційну роботу з учнівською молоддю, а на Дні відкритих дверей до вас залюбки приходять і вихованці дитячого садка… То ваша робота – не лише рятувати, а і застерігати? Чи допомагають вам такі заходи, аби зменшити рівень надзвичайних ситуацій у районі?

– Слід відзначити, що рівень пожежної небезпеки знизився, завдяки активній інформативній роботі співробітників підрозділу.

Щодо роботи з дітьми, так, на території частини проходять навчальні екскурсії, під час яких малеча має змогу ознайомитися з правилами пожежної безпеки, розширити уявлення про роботу рятувальників, про способи гасіння пожеж та транспорт спеціального призначення. Впевнений, що такі заходи корисні для усіх сторін, адже позитивний заряд отримують не лише діти, а й працівники підрозділу.

Хочу наголосити, що для небайдужих громадян двері підрозділу завжди відчинені.

Служба порятунку – 101! Запобігти! Врятувати! Допомогти!

Інна ТКАЧ.

 

 

 

 

 

 


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

рух взаємодопомоги "Зігріймо серця"

Волонтерський рух "ЗІГРІЙМО СЕРЦЯ". Группа в соцмережі Фейсбук для об'єднання й взаємодопомоги

Погода

 

А ти передплатив газету?

Районна газета

Передплатний індекс - 61667
Будь в курсі новин!

_______________

Валюта

Офіційні сайти

 

Асоціація міст України

Статистика

1644277
CьогодніCьогодні155
ВчораВчора1159
На цьому тижніНа цьому тижні1314
У цьому місяціУ цьому місяці45932
З початкуЗ початку1644277

Besthosting