Skip to content
Додому / Графік прийому
Інформація діяльності сектору « Високопільське бюро правової допомоги» відділу безоплатної правової допомоги Бериславського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за 2021 рік Друк
Вівторок, 18 січня 2022, 16:46

Інформація діяльності сектору « Високопільське бюро правової допомоги» відділу безоплатної правової допомоги Бериславського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за 2021 рік

Один із пріоритетних напрямів системи безоплатної правової допомоги (далі – БПД), що спрямований на підвищення правової освіти та культури громадян, - це правопросвітницька робота. 

Протягом звітного періоду юристи сектору «Високопільське бюро правової допомоги» відділу безоплатної правової допомоги Бериславського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – Сектор бюро) організували та провели 88 онлайн та офлайн правопросвітницьких заходів з метою підвищення рівня правової свідомості та правової культури громадян. В ЗМІ розміщено                 7інформаційних матеріалів з питань надання БПД та інших цікавих тем для населення.

За період з 01.01.2021 по 31.12.2021 юристами сектору Бюро було зареєстровано 547 звернень клієнтів, 522-м  особам було надано правову консультацію, 25  із них написали письмову заяву про надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Поширювалася інформації на правову тематику серед учасників АТО, пенсіонерів в педагогічних, медичних та соціальних установах.

Налагоджена комунікація та взаємодія з соціальними партнерами.

Проводилися інформаційно-роз’яснювальні і комунікативні заходи.

З метою розширення доступу територіальних громад до БПД забезпечено роботу 38 консультаційних пунктів доступу до БПД. Загальна кількість осіб, яка звернулася за отриманням консультації та роз’яснень під час діяльності консультаційних пунктів доступу до БПД склала167осіб.

Для розробки типових правових консультацій забезпечено аналіз та узагальнення питань, з якими найчастіше звертаються по допомогу до Сектору бюро. За підсумками проведеного аналізу встановлено, що найбільш актуальними правовими потребами громадян є вирішення таких питань:  

1.                  соціального забезпечення – 24 (4,4%).

2.                  житлового права – 130 (23,8%).

3.                  сімейного права – 140 (25,6%).

4.                  спадкового права – 80 (14,6%).

5.                  земельного права – 36 (6,6%).

6.                  трудового права – 36 (6,6%).

7.                  адміністративного права – 24 (4,4%).

8.                  адміністративного правопорушення – 24 (4,4%).

9.                  з інших питань – 17 (3,1%).

10.               цивільного права – 60 (11,0%).

 

Розподілу клієнтів за звітний період з наростаючим підсумком за категорією питань

Постійно надавалася методична допомога органам місцевого самоврядування, селищним старостам, педагогічним, медичним та соціальним установам, громадським організаціям, юридичним особам приватного права, з якими налагоджено співпрацю щодо надання БПД.

 

 

                

 

 


 


 

Статистика

4089844
CьогодніCьогодні615
ВчораВчора1446
На цьому тижніНа цьому тижні7569
У цьому місяціУ цьому місяці42198
З початкуЗ початку4089844

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Високопільська лікарня

 

logo crl 210

FB-Група Високопільської ОТГ

Группа Високопільської громади в соцмережі Фейсбук

Добровільна пожежна охорона

 

Нормативна база

Геопортал громади

Геопортал Високопільської громади

Залізничні квитки

Залізничні квитки on-line

Besthosting

Офіційні сайти

 

 

Асоціація міст України