Skip to content
Додому Адміністративні послуги

ПОВІДОМЛЕННЯ
про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті
«Генеральний план селища Високопілля Херсонської обл. (з зонуванням та геодезичніми роботами)»

Замовником Проекту виступає Високопільська селищна рада.
Розробник проекту – ФОП Молчанова Ірина Анатоліївна (сертифікат архітектора АА №003236)
Генеральний план території планується розробити з  метою:

-                   уточнення меж населеного пункту;
-                   уточнення планувальної структури і функціонального призначення території, просторової композиції, параметрів забудови та ландшафтної організації ;
-                     формування принципів планувальної організації забудови;
-                   встановлення червоних ліній та ліній регулювання забудови;
-                   виявлення та уточнення територіальних ресурсів для всіх видів функціонального використання території;
-                   визначення всіх планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними нормами та санітарно-гігієнічними нормами;
-                   визначення параметрів забудови окремих земельних ділянок;
-                   визначення містобудівних умов та обмежень;
-                   обґрунтування потреб формування нових земельних ділянок та визначення їх цільового призначення, зображення існуючих земельних ділянок та їх функціонального використання;
-                   визначення потреб у підприємствах та установах обслуговування, місць їх розташування;
-                   забезпечення комплексності забудови території;
-                   - визначення напрямів, черговості та обсягів подальшої діяльності щодо:
-                   попереднього проведення інженерної підготовки та інженерного забезпечення території;
-                   створення транспортної інфраструктури;
-                   організації транспортного і пішохідного руху,
-                   охорони та поліпшення стану навколишнього середовища, забезпечення екологічної безпеки;
-                   комплексного благоустрою та озеленення;

Розрахунковий термін реалізації Проекту – 3 -20 років.

Основні техніко-економічні показники:

  1. Площа населеного пункту – 768,75 га
  2. Площа житлово – садибної забудови – 283,45 га.
    в т.скл. Перспективної забудови – 18,35 га
  3. Площа багатоквартирної  та блокованої житлової забудови – 12,10 га
    в   т.скл. перспективної забудови – 1,00га
  4. Площа громадської забудови – 27,50 га
    в   тому скл. Перспективної забудови – 3,25 га
  5. Площа комунально – складської забудови – 21,35 га
  6. Площа території земель сільськогосподарського призначення – 144,85 га
  7. Площа території земель сільськогосподарського виробництва – 5,80га
    в тому скл. перспективної забудови – 1,20 га
  8. Площа території земель інженерної інфраструктури – 11,90 га
  9. Площа території земель транспорту і звязку – 20,85 га
  10. Площа промислової забудови – 31,20 га
    в тому скл. перспективної забудови – 7,35 га
  11. Площа  зелених  насаджень  загального  користування  9парки,  сквери, бульвари) – 41,15 га
    в тому скл. перспективної забудови – 17,05 га
  12. Площа стадіонів, спортивних та дитячих майданчиків – 4,85 га
    в тому скл. перспективної забудови – 1,50 га
  13. Площа території кладовищ – 6,80 га
    в тому скл. перспектиної забудови – 2,00 га
  14. Площа звалища ТПВ перспективної забудови – 3,00 га.

Ознайомитися з Проектом містобудівної документації можна з 06.10.2017 по 06.11.2017 у приміщенні адміністративної будівлі районної ради – І поверх за адресою: вул. Визволителів, 112, під час прилюдного експонування або на офіційному сайті Високопільської селищної ради (http://kronau.in.ua).

Відповідальний за організацію розгляду пропозицій – Вітвіцький Олександр Вікторович – заступник Високопільського селищного голови.

Пропозиції до Проекту приймаються з 06.10.2017 по 07.11.2017 селищною радою за адресою смт Високопілля вул. Визволителів, 112, ІІІ поверх  
Строк завершення розгляду пропозицій – 08.11.2017.

Дане повідомлення є підставою для подання пропозицій до Проекту. Пропозиції до проектів містобудівної документації мають право подавати:

1)    повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;
2)       юридичні особи, об'єкти нерухомого майна яких розташовані на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;
3)   власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території, щодо якої розроблено проект містобудівної документації, та на суміжних з нею територіях;
4)        представники органів самоорганізації населення, діяльність яких поширюється на відповідну територію;
5)   народні депутати України, депутати відповідних місцевих рад. Пропозиції, подані іншими особами або подані після 07.11.2017 залишаються без розгляду.

Завантажити електронні версії генерального плану смт Висоокпілля можливо за посиланнями:

https://drive.google.com/file/d/0B4xmy3e6lg_1d0czaXJiQk1IVUJ6QlhqN3dNYTgzRUVtUzdF/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B4xmy3e6lg_1WDNYWXhGbEh1ZkcxRlktOGxkT2swa0tVU2ZZ/view?usp=sharing

Надання адміністративнихі послуг Друк
Четвер, 12 грудня 2013, 21:11

Високопільська селищна рада приймає заяви на надання адміністративних послуг за адресою:

смт Високопілля, вул. Червоноармійська, 112, ІІ поверх адмінбудівлі районної ради,
кабінет інспектора з видачі довідок.

Режим роботи: 8.00 до 17.00 щоденно. Субота та неділя - вихідні.

 

ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ,  ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ВИКОНКОМОМ 
ВИСОКОПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

  1. Подання заяви для отримання земельної ділянки
  2. Надання земельних ділянок у приватну власність, зокрема для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, будівництва індивідуальних гаражів;
  3. Приватизація земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян;
  4. Надання земельних ділянок у постійне користування юридичним особам;
  5. Продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення для здійснення підприємницької діяльності;
  6. Дозвіл на затвердження технічної документації та передачу земельної ділянки у власність (у користування)
  7. Дозвіл на розробку технічної документації щодо оформлення земельної ділянки у власність
  8. Дозвіл на відміну та (або) внесення змін в рішення селищної ради (виконавчого комітету селищної ради) за заявою користувача
  9. Дозвіл на затвердження проектної землевпорядної документації та передачу земельної ділянки в оренду
  10. Дозвіл на зміну цільового призначення земельної ділянки або її частини
  11. Дозвіл на затвердження звіту про експертну оцінку та погодження продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення
  12. Схема розташування земельної ділянки
  13. Видача та реєстрація державного акта на право власності на землю і право постійного користування землею;
  14. Видача довідок про правовий статус, кількісні та якісні характеристики земельної ділянки, розподіл земель серед власників і користувачів;
  15. Визначення економічних умов землекористування земельними ділянками;

  16. Надання в оренду майна територіальної громади селищної ради;
  17. Надання дозволу на оренду майна територіальної громади селищної ради
  18. Надання акту обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню
  19. Надання дозволу на розміщення реклами;;
  20. переведення звільнених непридатних до проживання житлових будинків і житлових приміщень в нежитлові;
  21. Надання дозволу на використання власних квартир як нежитлових приміщень;
  22. зарахування (взяття) на квартирний облік громадян за місцем проживання (черговикам міської ради);
  23. Закріплення квартир за черговиками селищної ради;
  24. Продаж вільних житлових приміщень (об'єктів), що є у комунальній власності селищної ради;
  25. Передача вивільнених квартир для повторного заселення черговиками;
  26. Зняття з балансу міської ради приватизованих будинків;
  27. Надання дозволу на організацію місць паркування та справляння паркувального збору;
  28. Надання дозволу на проведення робіт, пов'язаних із благоустроєм;
  29. Надання дозволу на будівництво об'єктів містобудування;
  30. Надання дозволу на реконструкцію будинків, вбудовано-прибудова-них приміщень, горищ та мансард;
  31. Надання дозволу на експлуатацію квартири (будинку) після самовільно здійсненого перепланування, самовільно збудованих (завершення розпочатих) споруд і гаражів, самовільно здійсненої реконструкції з прибудовою до квартири (будинку);
  32. Надання дозволу на присвоєння, зняття нумерації з квартири (будинку);
  33. Оформлення дозволу на знесення, формовку, пересадку зелених насаджень при утриманні та поточному ремонті об'єктів зеленого господарства
  34. Оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна;
  35. Надання дозволу на приєднання нежитлових приміщень;
  36. Виключення житлових приміщень з числа службових;
  37. Визначення частки квартири за неповнолітнім;
  38. Про прийняття газопроводу, водогону до комунальної власності територіальної громади та  інших об‘єктів
  39. Погодження режиму роботи об‘єкту торгівлі (послуг) в нічний час  (для фізичних осіб-підприємців)
  40. Видача узгодження на розміщення торгівлі (послуг) (для фізичних осіб-підприємців)

  41. Оформлення в школу-інтернат, в будинок дитини;
  42. Вирішення питань щодо усиновлення (удочеріння);
  43. Надання висновку в справі про позбавлення батьківських прав;
  44. Надання акту обстеження та подання в суд про визнання осіб недієздатними або обмежено дієздатними та призначення опікуна (піклувальника)
  45. Надання акту обстеження житлово-побутових умов та умов виховання малолітніх (неповнолітніх) дітей, висновків органу опіки та піклування до суду про позбавлення батьківських прав батьків, відібрання дітей від батьків без позбавлення їх батьківських прав

  46. Вирішення питання про направлення на альтернативну службу;
  47. Надання дозволу на збір вихідних даних на проектування
  48. Присвоєння нової юридичної адреси
  49. Видача витягів рішень селищної ради та її виконавчого комітету
  50. Надання довідки «Про склад сім‘ї для оформлення пільги»
  51. Видача довідки «Про склад сім‘ї для оформлення виплат при народженні дитини»
  52. Надання довідки «Про проживання (роботу) на території селища, села
  53. Надання довідки «Про склад сім‘ї»
  54. Надання довідки «Про перебування на утриманні померлого годувальника непрацездатних членів сім‘ї»
  55. Надання копій установчих документів;
  56. Видача довідок про перебування на квартирному обліку
  57. Виконання запитів на вимогу правоохоронних органів та інших юридичних осіб видача довідок, копій документів, архівних витягів та вилучення документів із архівного фонду
  58. Надання довідки про те, що діти знаходяться на утриманні батьків
  59. Надання дозволу на створення органу самоорганізації населення (будинковий, вуличний комітет)
  60. Підготовка нагород виконавчого комітету Високопільської селищної ради «Почесна грамота» та «Подяка»
  61. Виплата одноразової допомоги на поховання
  62. Надання ордерів на розриття
 

 

 

 

 

 


рух взаємодопомоги "Зігріймо серця"

Волонтерський рух "ЗІГРІЙМО СЕРЦЯ". Группа в соцмережі Фейсбук для об'єднання й взаємодопомоги

А ти передплатив газету?

Районна газета

Передплатний індекс - 61667
Будь в курсі новин!

_______________

Офіційні сайти

Статистика

1024672
CьогодніCьогодні1081
ВчораВчора1568
На цьому тижніНа цьому тижні1081
У цьому місяціУ цьому місяці34523
З початкуЗ початку1024672

Besthosting