Skip to content
Додому
Освіта


STEM та міжпланетні екскурсії Високопільської школи Друк
Четвер, 07 листопада 2019, 08:14

3 29 вересня по 1 жовтня 2019 року в м Одеса, відбувся хакатон зі STEM-освіти для вчителів. Із поданих 161 заявки від вчителів Одеської, Миколаївської Херсонської та Кіровоградської областей участі у заході прийняли 36 педагогів, у тому числі Херсонської області було шість вчителів включно зі мною.

Термін «хакатон» з’явився 1999 року в сфері інформаційних технологій. Починаючи із середини 2000-х років хакатони стали більш поширеними і розглядалися компаніями та інвесторами як спосіб швидкої розробки нових програмних технологій або областей інвестування. Деякі відомі компанії були створені на хакатонах. Основна мета таких заходів, зацікавити якомога більше людей в розробці власних рішень, надати можливість початківцям і експертам поспілкуватися один з одним та популяризація розробки.

Під час хакатону команда, що називається живе в кімнаті. Навіть ходити їсти учасникам в дальню не потрібно, все необхідне надається.

І якщо хакатони розробників програм відбуваються взагалі 36-72 години без права залишення приміщення. То організатори освітнього хакатону проводили заняття з 8-30 до 20-30, але все одно робота над завданнями тривала до першої години ночі в холі готелю. Були і такі, що засиджувались до пів п’ятої ранку.

 
Серпнева конференція освітян Друк
П'ятниця, 30 серпня 2019, 05:20

Початок нового навчального року знаменується серпневою  конференцією – особливою педагогічною традицією, яка зігріта теплом останніх літніх днів і любов’ю до професії, яка пройшла 27 серпня 2019 року на базі Високопільського опорного закладу загальної середьої освіти.

Головна мета зібрання – це своєрідна лінійка готовності до нового навчального року. Тому освітяни традиційно підвели підсумки розвитку освітянської галузі Високопільської громади у 2018-2019 навчальному році, окреслили основні завдання на новий навчальний рік.

Сьогодення диктує нові правила та вимоги до освіти, перехід на новітні  педагогічні та управлінські технології. А тому на навчальний заклад покладаються такі вимоги: заклад має довести  свою спроможність розв’язувати на сучасному рівні  як традиційні, так і нові завдання, бути гарантом  культурного і морального розвитку;  довести відповідність освітнього процесу  державним освітнім стандартам. Щоб розв’язувати ці завдання, навчальний заклад має змінюватися та розвиватися.

 

 
Можливості STEM-навчання у Високопільській школі розширились Друк
П'ятниця, 24 травня 2019, 05:06

Завдяки ініціативі директора КЗ «Високопільський ОЗЗСО» Вітвіцької В. М. та підтримки і сприяння Високопільського селищного голови Застави Р. М., школа придбала ще два базових набори Lego Mindstorms EV3 з ресурсними комплектуючими. Тепер учні опорного закладу мають змогу використовувати в своїх проектах мультиметр, датчик температури, сонячну панель, генератор електричного струму, інфрачервоний датчик та інфрачервоний пульт.

Тим самим збільшився вибір тематики здобувачами освіти: інженерія, космічні проекти, відновлювальні енергоресурси та фізичні експерименти.

Вивчення кожної теми передбачає виконання невеликих проектних завдань, що реалізуються за допомогою досліджуваних технологій.

Освітня робототехніка - це нова, актуальна педагогічна технологія, що дозволяє підвищити мотивацію учнів до навчання, тому що для цього потрібні знання практично з усіх навчальних дисциплін від мистецтв і технічного конструювання до математики, фізики, астрофізики та інформатики. Тим самим школярі долучаються до понять природничих наук і технологій. І це при тому, що вчителі також можуть використовувати Lego Mindstorms під час планування уроків з фізики, математики, технології, мистецтва, інформатики, при цьому даючи учням нову мотивацію та засоби і знання для самостійного освоєння навичок програмування або фізичних законів при роботі над проектами.

 
Андрій Гордєєв: «У 2019 році заплановано розширення мережі інклюзивно-ресурсних центрів на Херсонщині» Друк
Неділя, 03 лютого 2019, 09:44

З 2016 року в Україні реалізовується проект Благодійного Фонду Порошенка та Міністерства освіти і науки України щодо впровадження інклюзивної освіти, відповідно до якого діти з обмеженими можливостями мають право здобувати освіту в усіх навчальних закладах, а також отримувати психолого-педагогічну та корекційно-розвиткову допомогу в інклюзивно-ресурсних центрах. Ініціатором впровадження інклюзії в освіті стала Марина Порошенко, і на сьогодні вже 12 тисяч особливих дітей навчаються спільно зі своїми однолітками.

Підбиття підсумків трирічної роботи відбулося 25 січня у Києві під час Всеукраїнської конференції з інклюзивної освіти за участю Президента Петра Порошенка та першої леді Марини Порошенко. До заходу долучилися урядовці, директори інклюзивно-ресурсних центрів, представники благодійних фондів, організацій та голови облдержадміністрацій.

 
Високопільська школа долучається до робототехники Друк
Неділя, 03 лютого 2019, 09:08

У другому півріччі 2017 року Міністерство освіти та науки України (МОН) підписали меморандум з The LEGO Foundation, що з початком Нової Української Школи Lego-кабінети будуть однією із основних складових навчального процесу.

Для цього вже 2018 року МОН забезпечило перші класи базовими комплектами «Шість цеглинок» для кожного учня та «LegoPlayBox» (790 різних деталей) на клас.

Дитина фантазує, розвиває уяву, вивчає геометрію, вчиться розв’язувати задачу поетапно, тобто отримує STEM-освіту. Недаремно в країнах Європи, де реформи освіти пройшли раніше за нашу країну, таким методикам надається багато уваги.

STEM розшифровується як Science (наука), Technology (технології), Engineering (інженерія) та Mathematics (математика), тобто поєднання цих дисциплін в єдиний комплекс. І урок в такому випадку побудований не навколо вчителя, а навколо якогось завдання, яке потрібно вирішити. Тобто учні вчаться самостійно отримувати знання під менторством вчителя, а не бути споживачами готових знань.

Основні чотири завдання STEM-освіти:

1. Поєднання з реальним часом (будь-яка теорія пояснюється на прикладі механізму, що вже знайомий учням).
2. Створення проекту (кожне завдання можна відтворити в моделі, причому одне завдання може мати різні моделі).
3. Обговорення завдань, шляхів їх вирішення, знаходження істини через дискусію.
4. Удосконалення (після створення конструкції дається нове, для остаточного закріплення вивченого матеріалу).

 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 2

 

 

 

 

 


FB-Група Високопільськой ОТГ

Группа Високопільської громади в соцмережі Фейсбук

А ти передплатив газету?

Районна газета

Передплатний індекс - 61667
Будь в курсі новин!

_______________

Офіційні сайти

 

Асоціація міст України

Статистика

2275145
CьогодніCьогодні809
ВчораВчора3698
На цьому тижніНа цьому тижні20809
У цьому місяціУ цьому місяці23209
З початкуЗ початку2275145

Besthosting


Найновіше

Найпопулярніші