Skip to content
Додому Адміністративні послуги

ІНФОРМАЦІЯ

Високопільська селищна ради Високопільський район  Херсонської області

повідомляє про оголошення конкурсу з відбору виконавця робіт із землеустрою,

якого буде залучено до виготовлення землевпорядної документації , а саме технічної документації з нормативної грошової оцінки земель сіл: Нововознесенське, Добрянка,  Костирка, Мала Шестірня, Федорівка, Новогригорівське  Високопільської селищної ради Високопільського району Херсонської області

 

Місце знаходження земельної ділянки (адреса)

74000, Херсонська  обл.,

Високопільський район

Високопільська селищна рада.

 

Мета проведення робіт із землеустрою – виготовлення та погодження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель сіл: Нововознесенське, Добрянка,  Костирка, Мала Шестірня, Федорівка, Новогригорівське Високопільської селищної ради Високопільського району Херсонської області .

Вимоги: виготовлення та погодження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель сіл: Нововознесенське, Добрянка,  Костирка, Мала Шестірня, Федорівка, Новогригорівське Високопільської селищної ради Високопільського району Херсонської області .

- Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка "На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою та грошової оцінки" із зазначенням об’єкта та дати проведення конкурсу

У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.

До підтвердних документів належать:

  • заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою та оцінки земель з зазначенням контактних даних, засобів зв’язку, адреси електронної пошти;
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента - фізичної особи - підприємця);
  • згода на обробку персональних даних (для претендента - фізичної особи - підприємця);
  • копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента - юридичної особи);
  • копія(ї) ліцензії(й)/сертифіката на проведення робіт із землеустрою та оцінки земель;
  • письмова інформація щодо досвіду роботи претендента, завірена претендентом (кількість виготовлених проектів відведення земельних ділянок, бажано за останні 24 місяці), кваліфікації та досвіду роботи фахівців, які залучаються ним до виконання робіт із землеустрою
  • проект завдання на виконання послуг з виконання робіт (для претендента на виконання послуг з виконання робіт із землеустрою), у якому, зокрема, має бути зазначено вид документації із землеустрою або з оцінки земель, яку пропонує розробити претендент, перелік вихідних даних, які має надати організатор земельних торгів, та перелік документів і матеріалів, які будуть представлені за результатами виконаних робіт.

Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях),

Документи приймаються за адресою: 74000, Херсонська область, смт. Високопілля, вул. Визволителів 112, 3(третій) поверх, приймальна селищного голови  у 30-ти денний термін з моменту опублікування інформаційного повідомлення.

Конкурс відбудеться за адресою: Херсонська обл., смт. Високопілля, вул. Визволителів, буд. 112, в кабінеті селищного  голови о 10:00 год  05 червня 2019 року.

Телефон для довідок: (05535) ) 2-16-88

ЦНАП

Високопільська селищна рада приймає заяви на надання адміністративних послуг за адресою:

смт Високопілля, Визволителів, 112, І поверх ліве крило адмінбудівлі районної ради, 
Центр надання адміністративних послуг.

Графік роботи Центру надання адміністративних послуг  Високопільської селищної ради

Затверджено рішенням    ХVІІ  сесії селищної ради VІІ скликання від  21.11.2018 №322

 

1

Понеділок

8.00

15.00

2

Вівторок

8.00

20.00

3

Середа

8.00

15.00

4

Четвер

8.00

15.00

5

П’ятниця

8.00

15.00

Без перерви на обід

Субота, Неділя - вихідні



ГУЮ Друк
Субота, 04 травня 2019, 19:44

kronau.in.ua/images/stories/CNAP/Inf_card/ІК1.pdf

http://kronau.in.ua/images/stories/offsite/centr_zan.jpg

Інформкартка 1

Інформкартка 2

 
Перелік адміністративних послуг Друк
П'ятниця, 03 травня 2019, 05:57

Високопільська селищна рада

КОАТУУ 6521855100

Р І Ш Е Н Н Я
ХVІІ сесії селищної ради VІІ скликання

 

 

від 21 листопада 2018 року №321

Про внесення змін до рішення V сесії

селищної ради VІI скликання від 19.12.2017 року  
№ 80  «
Про затвердження Переліку адміністративних
послуг, які надаються через Центр надання
адміністративних послуг
Високопільської 
селищної ради

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.05.2014р. №523, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сесія Високопільської селищної:

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни до Переліку  адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг  Високопільської селищної ради (додається).
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності та етики, прав громадян, законності і правопорядку.

Селищний голова                         Р.М. Застава


Додаток
до рішення ХVІІ сесії селищної
ради VІІ скликання від  21.11.2018р. № 321

 

Перелік

адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Високопільської  селищної ради

з/п

Перелік адміністративних послуг

1.

Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування)

2.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)

3.

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту

4.

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа

5.

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

6.

Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (у тому числі громадського формування)

7.

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)

8.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)

9.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування)

10.

Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її ліквідації

11.

Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її реорганізації

12.

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)

13.

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

14.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)

15.

Державна реєстрація фізичної особи - підприємця

16.

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

17.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

18.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця

19.

Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи

20.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

21.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства в громадському об’єднанні, що не має статусу юридичної особи

22.

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи

23.

Державна реєстрація постійно діючого третейського суду

24.

Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

25.

Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду

26.

Державна реєстрація структурних утворень політичної партії, що не мають статусу юридичної особи

27.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

28.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у структурному утворенні політичної партії, що не має статусу юридичної особи

29.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи

30.

Державна реєстрація відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації

31.

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

32.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації

33.

Державна реєстрація символіки

34.

Державна реєстрація змін до відомостей про символіку, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

35.

Державна реєстрація втрати чинності символіки

36.

Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання

37.

Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання

38.

Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця)

39.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

40.

Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно

41.

Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна

42.

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

43.

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

44.

Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

45.

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

46.

Скасування рішення державного реєстратора

47.

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

48.

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)

49.

Оформлення та видача паспорта громадянина України

50.

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

51.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

52.

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці

53.

Видача дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки

54.

Відомча реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування

55.

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

56.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

57.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

58.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

59.

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

60.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

61.

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

62.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

обмеження у використанні земель

земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)

4) копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру

63.

Видача довідки про: 
1) наявність та розмір земельної частки (паю) 
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

64.

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

65.

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

66.

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

67.

Видача висновку державної експертизи землевпорядної документації щодо об’єктів, які підлягають обов’язковій державній експертизі

68.

Видача висновку про погодження документації із землеустрою

69.

Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності

70.

Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності

71.

Видача дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок

72.

Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів, у тому числі військового та оборонного призначення

73.

Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи документації на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо

74.

Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо ввезення, реалізації та використання сировини, продукції (вироби, обладнання, технологічні лінії тощо) іноземного виробництва за умови відсутності даних щодо їх безпечності для здоров’я населення

75.

Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей

76.

Видача дозволу на проведення будь-яких діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням біологічних агентів, хімічної сировини, продукції та речовин з джерелами іонізуючого та неіонізуючого випромінювання і радіоактивних речовин

77.

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

78.

Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації

79.

Видача дозволу на виконання будівельних робіт

80.

Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

81.

Видача висновку державної екологічної експертизи

82.

Видача дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

83.

Видача дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами

84.

Реєстрація декларації про відходи

85.

Видача дозволу на спеціальне водокористування

86.

Видача дозволу на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду

87.

Видача дозволу на переведення земельних лісових ділянок до нелісових земель у цілях, пов’язаних з веденням лісового господарства, без їх вилучення у постійного лісокористувача

88.

Видача рішення про виділення у встановленому порядку лісових ділянок для довгострокового тимчасового користування лісами

89.

Видача спеціального дозволу на заготівлю деревини в порядку рубок головного користування (лісорубний квиток)

90.

Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин

91.

Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об’єктів): 
1) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; 
2) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів

92.

Видача експлуатаційного дозволу

93.

Видача дозволу на проведення робіт на пам’ятках місцевого значення (крім пам’яток археології), їх територіях та в зонах охорони, на щойно виявлених об’єктах культурної спадщини, реєстрація дозволів на проведення археологічних розвідок, розкопок

94.

Погодження програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земельних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам’яток місцевого значення, їх територій і зон охорони

95.

Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами

96.

Видача дозволу на розміщення, будівництво споруд, об’єктів дорожнього сервісу, автозаправних станцій, прокладання інженерних мереж та виконання інших робіт у межах смуги відведення автомобільних доріг

97.

Погодження проектів щодо будівництва, реконструкції і ремонту автомобільних доріг, залізничних переїздів, комплексів дорожнього сервісу та інших споруд у межах смуги відведення автомобільних доріг або червоних ліній міських вулиць і доріг

98.

Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні

99.

Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів

100.

Видача дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах)

101.

Підтвердження законності вилучення водних біоресурсів із середовища їх існування та переробки продуктів лову (у разі необхідності суб’єкту господарювання для здійснення зовнішньоторговельних операцій)

102.

Державна реєстрація (перереєстрація, зняття з обліку) транспортних засобів

103.

Видача (обмін) посвідчень водія

104.

Державна реєстрація актів цивільного стану

105.

Видача дозволу на ввезення видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України

106.

Видача дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства

107.

Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

108.

Надання пільги на придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу

109.

Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме

110.

Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”

111.

Прийняття рішення щодо соціального обслуговування особи територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

112.

Видача довідки для отримання пільг інвалідам, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу

113.

Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

114.

Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена

115.

Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо:

1) відмови від майнових прав підопічного

2) видання письмових зобов’язань від імені підопічного

3) укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири

4) укладення договорів щодо іншого цінного майна

5) управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа

6) передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі

116.

Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо:

1) відмови від майнових прав підопічного

2) видання письмових зобов’язань від імені підопічного

3) укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири

4) укладення договорів щодо іншого цінного майна

117.

Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

118.

Надання державної допомоги:

1) у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

2) при народженні дитини

3) при усиновленні дитини

4) на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

5) на дітей одиноким матерям

119.

Надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

120.

Надання надбавки на догляд за інвалідами з дитинства та дітьми-інвалідами

121.

Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

122.

Надання державної соціальної допомоги на догляд

123.

Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги

124.

Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку

125.

Надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним

126.

Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

127.

Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій та збройних конфліктів

128.

Призначення одноразової грошової/ матеріальної допомоги інвалідам та дітям-інвалідам

129.

Призначення одноразової компенсації:

1) сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою;

2) дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт;

3) батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою

130.

Призначення грошової компенсації:

1) вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад інвалідам війни та прирівняним до них особам

2) інвалідам замість санаторно-курортної путівки

3) вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спінального профілю) і назад особам, які супроводжують інвалідів I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку

4) вартості самостійного санаторно-курортного лікування інвалідів

5) замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

6) інвалідам на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування

131.

Видача направлення (путівки) інвалідам та/або дітям-інвалідам до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та/або органів соціального захисту населення (регіонального та місцевого рівнів)

132.

Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення інвалідів автомобілем

133.

Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів

134.

Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці психоневрологічного інтернату дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату

135.

Установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги: 
1) батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї 
2) особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій) 
3) членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни 
4) учасникам війни 
5) інвалідам війни 
6) особам, які постраждали від торгівлі людьми 
7) інвалідам та дітям-інвалідам

136.

Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками):

1) інвалідів з дитинства та внаслідок загального захворювання

2) осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій чи інваліда війни

3) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань”

4) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам

 

 

 

 
Регламент Центру надання адміністративних послуг Друк
П'ятниця, 03 травня 2019, 05:44

Високопільська селищна рада

КОАТУУ 6521855100

Р І Ш Е Н Н Я

ХVІ  сесії селищної ради   VІІ скликання

від 19 жовтня 2018 року 311

Про затвердження Регламенту Центру
надання адміністративних послуг
Високопільської селищної ради

 

Керуючись законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності», з урахуванням Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 р. №588 (зі змінами), рішенням  Високопільської селищної ради  № 16 від 28.11.2017 року «Про затвердження структури та загальної чисельності апарату»,   рішенням Високопільської селищної ради № 79 від 19.01.2018 «Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг Високопільської селищної ради», з метою покращення якості надання адміністративних послуг, селищна рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг

Високопільської селищної ради, згідно з додатком до цього рішення  (додається).

2. Центру надання адміністративних послуг Високопільської селищної ради:

2.1. Відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308, здійснювати відстеження результативності цього рішення, за результатами якого надавати селищному голові для підпису відповідні звіти про відстеження результативності регуляторного акта.

2.2. Здійснювати інші необхідні заходи на виконання цього рішення.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань регламенту, депутатської діяльності та етики, прав громадян, законності і правопорядку.

 

Селищний голова                                                          Р.М. Застава

 

Додаток до рішення ХVІ сесії
селищної ради VІІ скликання №311
від 19 жовтня 2018 року

 

РЕГЛАМЕНТ
Центру надання адміністративних послуг Високопільської
селищної ради

Загальна частина

1.  Цей Регламент визначає порядок організації роботи Центру надання адміністративних послуг  Високопільської селищної ради (далі - Центр), порядок дій адміністраторів Центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

2.   У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про адміністративні послуги».

3. Надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:

  • верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
  • стабільності;
  • рівності перед законом;
  • відкритості та прозорості;
  • оперативності та своєчасності;
  • доступності інформації про надання адміністративних послуг;
  • захищеності персональних даних;
  • раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
  • неупередженості та справедливості;
  • доступності та зручності для суб’єктів звернення.

4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр та регламентом центру.

 

Вимоги до приміщення, в якому розміщується Центр

5. Центр розміщується в центральній частині смт Високопілля  у зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою.

На вході до приміщення (будівлі) розміщуються вивіска з найменуванням Центру та табличка з інформацією про його місцезнаходження, графік роботи тощо.

Графік роботи Центру, його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів такого Центру (в разі їх утворення) затверджується Високопільською селищною радою з урахуванням вимог Закону України «Про адміністративні послуги.

Вхід до Центру повинен бути облаштований пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями та у разі потреби зручними сходами з поручнями.

У приміщенні Центру облаштовується туалетна кімната з урахуванням потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями.

На прилеглій до Центру території передбачається місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення. На прилеглих вулицях розміщуються вказівники, на яких зазначається місце розташування Центру.

 

6. Приміщення Центру поділяється на відкриту та закриту частини.

У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками Центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини Центру.

Відкрита частина включає:

  • сектор прийому;
  • сектор інформування;
  • сектор очікування;
  • сектор обслуговування.

Відкрита частина розміщується на першому або другому поверсі будівлі.

Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).

Вхід до закритої частини Центру суб’єктам звернення забороняється.

Закрита частина може розміщуватися на інших поверхах, ніж відкрита частина.

7. Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення Центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи Центру.

8. Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.

У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, а також у разі можливості - інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.

Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, телефонами, факсимільними апаратами та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.

Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг сектор інформування облаштовується відповідною скринькою та книгою відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному та у доступному місці.

9. Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні, площа якого визначається залежно від кількості осіб, які звертаються до Центру протягом дня, та облаштовується столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.

У секторі очікування облаштовуються місця для суб’єктів звернень в кількості не менше як 10 місць.

Сектор очікування у разі потреби обладнується автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування осіб похилого віку та тих, що мають вади зору.

Для оплати адміністративного збору в секторі очікування можуть розміщуватися банкомати, платіжні термінали.

10. Сектор обслуговування повинен бути утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів можуть розподілятися за принципом прийому і видачі документів. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення повинно мати інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора Центру.

11. Площа секторів очікування та обслуговування повинна бути достатньою для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів Центру.

Загальна площа секторів очікування та обслуговування становить не менше як 50  кв.метрів.

12. На інформаційних стендах та інформаційних терміналах розміщується інформація, зокрема, про:

  • найменування Центру, його місцезнаходження та місцезнаходження його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів Центру (в разі їх утворення), номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;
  • графік роботи Центру, його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів Центру (в разі їх утворення) (прийомні дні та години, вихідні дні);
  • перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, його територіальні підрозділи, віддалені місця для роботи адміністраторів Центру (в разі їх утворення), та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;
  • строки надання адміністративних послуг;
  • бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;
  • платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
  • супутні послуги, які надаються в приміщенні Центру;
  • прізвище, ім’я, по батькові керівника Центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;
  • користування інформаційними терміналами (у разі їх наявності);
  • користування автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності);
  • положення про Центр;
  • регламент Центру.

13. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, його територіальні підрозділи, віддалені місця для роботи адміністраторів Центру (в разі їх утворення), повинен розміщуватися у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі (у разі його наявності). Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.

14. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення.

15. Особам з обмеженими фізичними  можливостями забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної в цьому розділі, шляхом  розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних  матеріалів, надрукованих шрифтом Брайля. У разі можливості  на інформаційних терміналах розміщується голосова інформація  та відеоінформація, а також  здійснюється  інформування іншими способами, які є зручними для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

16. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі Центру можуть брати участь  представники суб’єктів надання  адміністративних послуг для надання консультацій.

Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

17.  Високопільська селищна рада, а також начальник Центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

18. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це Високопільську селищну раду, а також начальника Центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.

Робота інформаційного підрозділу Центру

19. Для надання допомоги суб’єктам звернення у користуванні інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою (у разі їх наявності), консультування із загальних питань організації роботи Центру та порядку прийому суб’єктів звернення у Центрі може утворюватися інформаційний підрозділ.

Інформаційний підрозділ Центру також:

  • інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції Центру;
  • консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;
  • надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.

20. Високопільська селищна рада створює та забезпечує роботу веб-сайту Центру або окремого розділу на своєму веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 12 цього Регламенту, а також відомості про місце розташування Центру (його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів Центру (в разі їх утворення) найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.

21.  Інформація,  яка розміщується в приміщенні Центру (в тому числі на інформаційних терміналах) та на веб-сайті, повинна бути актуальною і вичерпною.

Інформація на веб-сайті Центру має бути зручною для пошуку та копіювання.

22. Суб’єктам звернення, які звернулися до Центру з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг Центром у спосіб, аналогічний способу звернення.

Керування чергою в Центрі

23. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у Центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою.

24. У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором Центру реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).

25. У Центрі може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до Центру та/або електронної реєстрації на веб-сайті Центру. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником Центру години.

26. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.

Прийняття заяви та інших документів у Центрі

27. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в Центрі або його територіальних підрозділах, віддалених місцях для роботи адміністраторів такого Центру (в разі їх утворення).

Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.

Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.

28. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

29. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у Центрі (його територіальному підрозділі, віддаленому місці для роботи адміністратора Центру (в разі їх утворення) особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.

30. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

31. Адміністратор Центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.

32. Адміністратор Центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.

33. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора Центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в Центрі електронного документообігу - в електронній формі.

34. Адміністратор Центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку),  про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.

35. Адміністратор Центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.

36. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор Центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.

37. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор Центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.

38. Інформацію про вчинені дії адміністратор Центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

39. Після вчинення дій, передбачених пунктами 27-38 Регламенту, адміністратор Центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

 

40. Передача справ у паперовій формі від Центру (його територіального підрозділу, віддаленого місця для роботи адміністратора Центру (в разі їх утворення) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному Високопільською селищною радою, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником Центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.

41. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

42. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами Центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням начальника Центру.

43. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:

  • своєчасно інформувати Центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
  • надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора Центру про хід розгляду справи.
  • У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор Центру невідкладно інформує про це начальника Центру.

 

Передача вихідного пакета документів  суб’єктові звернення

44. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до Центру (його територіального підрозділу, віддаленого місця для роботи адміністратора Центру (в разі їх утворення), про що зазначається в листі про проходження справи.

45. Адміністратор Центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.

46. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові)) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному районною державною адміністрацією, і зберігається в матеріалах справи.

47. У разі не зазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в Центрі  протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності  відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в Центрі, а потім передається для архівного зберігання.

48. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор Центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.

49. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник Центру.

50. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі, зокрема заява суб’єкта звернення та інші документи, визначені Високопільською селищною радою зберігається у Центрі.

51. Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

Селищний голова                                                                       Р.М. Застава

 
Положення про центр надання адміністративних послуг Друк
П'ятниця, 03 травня 2019, 05:40

Високопільська селищна рада

КОАТУУ 6521855100

Р І Ш Е Н Н Я
V сесії селищної ради VІI скликання

 

від  19 січня  2018 року                                №79

Про затвердження Положення про
центр надання адміністративних послуг
Високопільської селищної ради

 

 

Керуючись ст. 26, ч. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сесія Високопільської селищної:

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг Високопільської селищної ради  (додається).
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності та етики, прав громадян, законності і правопорядку.

Селищний голова                         Р.М. Застава


Додаток
до рішення V сесії селищної
ради VІІ скликання від 19.01.2018р. № 79

 

ПОЛОЖЕННЯ
про Центр надання адміністративних послуг
Високопільської селищної ради

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Центр надання адміністративних послуг Високопільської селищної ради (далі – Центр) утворено з метою надання адміністративних послуг фізичним та юридичним особам (далі - суб’єкти звернень).

Центр є структурним підрозділом Високопільської селищної ради (Далі Рада), утворюється Радою, є підзвітним і підконтрольним Раді, підпорядкований виконавчому комітету Ради, селищному голові, заступнику селищного голови.

1.2. Центр у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Високопільської селищної ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями та дорученнями селищного голови, цим Положенням та іншими нормативними актами.

1.3. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, визначається Високопільською селищною радою. Цей перелік включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

До адміністративних послуг також прирівнюється надання органом місцевого самоврядування, їх посадовими особами витягів та виписок із реєстрів, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкту звернення, а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.

1.4. Положення про Центр, структура, штатна чисельність та фонд оплати праці спеціалістів та службовців Центру затверджується рішенням  Ради.

1.5. Порядок взаємодії Центру з іншими виконавчими органами Ради визначається селищним головою.

 

2. ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ ЦЕНТРУ

 

2.1.  Основними завданнями Центру є:

2.1.1. організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2.1.2. спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

2.1.3. забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через Центр.

2.1.4. надання адміністративних послуг через адміністратора, шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

2.1.5. прийняття звітів, декларацій та скарг, визначених рішенням Високопільської селищної ради.

2.1.6. створення умов у Центрі, для зручності суб’єктів звернень, відповідно до узгоджених рішень (в тому числі з визначенням графіку та інших умов) для праці представників суб’єктів надання послуг – елекро та газопостачання, комунальних послуг.

2.1.7. Створення умов, за погодженням з Радою, щодо надання супутніх послуг (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.

2.1.8. взаємодія з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, підприємствами, установами або організаціями.

2.1.9. утворення в сільській місцевості територіальних   підрозділів Центру, віддалених робочих місць адміністраторів (реєстраторів), які забезпечують надання адміністративних послуг відповідно до Переліку та згідно з рішенням Високопільської селищної ради.

2.1.10. Залучення старост до надання адміністративних послуг, відповідно до законодавства.

 

2.2. Центр відповідно до покладених на нього завдань:

2.2.1.надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію і консультації щодо адміністративних послуг, які надаються через Центр;

2.2.2. приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;

2.2.3. видає або забезпечує надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову,

задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

2.2.4.здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

2.2.5.надає адміністративні послуги у випадках, передбачених законом.

 

3. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЦЕНТРУ

3.1. Центр очолює начальник центру , якого призначає на посаду за результатами конкурсного відбору та звільняє з посади селищний голова відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

3.2. Начальник Центру здійснює керівництво діяльністю Центру, розподіляє обов’язки між працівниками (адміністраторами, державними реєстраторами) Центру, очолює та контролює їх роботу.

3.3. На період відпустки або на час відсутності начальника Центру його обов’язки виконує один із працівників Центру, відповідно до розпорядження селищного голови.

3.4. Начальник створює умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників Центру, забезпечення їх окремим приміщенням, телефонним зв’язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов’язків, законодавчими та іншими нормативними актами, довідковими матеріалами та літературою.

3.5. Працівники Центру повинні мати освіту відповідного напрямку підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче спеціаліста. Бажаний стаж роботи за фахом або на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше трьох років.

3.6. Адміністратор, державний реєстратор мають іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Центру.

 

4. ПРАВОВИЙ СТАТУС НАЧАЛЬНИКА ЦЕНТРУ,
ЙОГО ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ

4.1. Особа, яка призначається на посаду начальника Центру повинна володіти державною мовою, мати вищу фахову освіту за рівнем не нижче спеціаліста та стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування чи на державній службі має бути не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах на керівних посадах не менше 3 років.

4.2. Начальник Центру, представляючи інтереси Високопільської ОТГ:

4.2.1. Здійснює керівництво Центром, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань. Організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Центру;

4.2.2. Координує діяльність працівників Центру, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків. Визначає ступінь відповідальності працівників Центру.

4.2.3. Подає на затвердження селищному голові пропозиції до структури, кошторису доходів і видатків, Центру.

4.2.4. Видає у межах своєї компетенції доручення, організовує і контролює їх виконання. Розглядає скарги на дії та бездіяльність працівників, а також у випадках передбачених законодавством – на рішення працівників;

4.2.5. Має право брати участь в засіданнях органів місцевого самоврядування та виступати на них з питань, що належать до компетенції Центру.

4.2.6. Організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

4.2.7. Здійснює функції адміністратора;

4.2.8. Виконує інші повноваження згідно з  актами  законодавства та цим положенням .

 

5. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ПРАЦІВНИКІВ ЦЕНТРУ

5.1. Працівники Центру мають право:

5.1.1. Користуватися правами і свободами, які гарантуються громадянам України Конституцією та законами України.

5.1.2. На повагу особистої гідності, справедливого і шанобливого ставлення до себе з боку керівників, співробітників і громадян.

5.1.3. На своєчасну оплату праці залежно від займаної посади, якості, досвіду та стажу роботи.

5.1.4. На здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці.

5.1.5. На соціальний і правовий захист.

5.1.6. Брати участь у розгляді питань і прийнятті рішень у межах своїх повноважень.

5.1.7. Вимагати затвердження керівником чітко визначеного обсягу службових повноважень за посадою.

5.1.8. Користуватися іншими правами відповідно до чинного законодавства України.

5.1.9. безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

5.1.10. погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

5.1.11. інформувати керівника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

5.1.12. посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

5.1.13 порушувати клопотання перед керівником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру.

5.2. Працівники Центру зобов’язані:

5.2.1. Дотримуватися Конституції України, законів та інших актів законодавства України.

5.2.2. Працювати чесно і сумлінно, своєчасно і точно виконувати розпорядження, розпорядження, доручення керівництва, використовувати весь робочий час для продуктивної праці, додержуватися трудової дисципліни, вимог нормативних актів про охорону праці, дбайливо ставитися до майна ради громади.

5.2.3. Вживати заходів для негайного усунення причин та умов, що перешкоджають або ускладнюють нормальне виконання функціональних обов’язків.

5.2.4. Підвищувати продуктивність праці, знати Конституцію України, законодавство з питань місцевого самоврядування, державної служби, розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

5.2.5. Утримувати своє робоче місце в чистоті, дотримуватися установленого порядку зберігання матеріальних цінностей, документів, оргтехніки, здійснювати економію енергетичних ресурсів, додержуватися чистоти в приміщенні адміністративної будівлі.

5.2.6. Поводити себе гідно, додержуватися моральних і етичних правил у взаємовідносинах із співробітниками та відвідувачами.

5.2.7. Постійно вдосконалювати організацію своєї роботи, підвищувати професійну кваліфікацію.

5.2.8. Проявляти ініціативність, творчість у роботі.

5.2.9. Дотримуватись обмежень, передбачених законодавством, щодо служби в органах місцевого самоврядування.

5.2.10. Підтримувати авторитет ради громади та її виконавчих органів.

5.2.11. Зберігати державну, службову таємницю, персональну інформацію про громадян, що стали їм відомі у зв’язку з виконанням службових обов’язків, а також іншу інформацію, яка, згідно із законодавством, не підлягає розголошенню.

5.2.13. Не допускати дій та бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам громади, місцевого самоврядування та держави.

5.2.14. Проходити атестацію як посадові особи місцевого самоврядування відповідно до вимог чинного законодавства.

5.2.15. Суворо дотримуватися вимоги щодо заборони паління в приміщеннях (на робочих місцях, у кабінетах та у місцях загального користування).

5.3. Працівники виконують й інші обов’язки відповідно до чинного законодавства України.

5.4. Посадовим особам органу місцевого самоврядування забороняється:

5.4.1. Брати участь у діях, що суперечать національним інтересам України.

5.4.2. Вчиняти дії, що можуть бути розцінені як використання свого службового становища в корисних цілях, а також дії, які, відповідно до чинного законодавства, вважаються корупційними.

5.4.3. Виявляти, всупереч інтересам справи, упередженість або прихильність до будь-якого підприємства, установи, організації, об’єднання громадян або конкретної особи.

5.4.4. Приймати дарунки чи послуги від фізичних або юридичних осіб у зв’язку зі своєю службовою діяльністю.

5.4.5. Брати участь у страйках.

 

6. ФІНАНСОВЕ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

6.1. Центр фінансується за рахунок коштів селищного бюджету, виділених на його утримання.

6.2. Центр володіє і користується майном, що знаходиться в його оперативному управлінні. Розпорядження майном здійснюється відповідно до положень чинного

законодавства України.

6.3. Оплата праці працівників Центру здійснюється відповідно до чинного законодавства.

 

7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ ЦЕНТРУ

7.1. Працівник Центру, який не вжив передбачених цим Положенням заходів до усунення порушень законодавства, що призвели до негативних економічних наслідків, ущемлення прав і законних інтересів працівників, несе відповідальність в установленому законодавством порядку.

7.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники Центру притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.

 

8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому Регламентом Ради.

8.2. Реорганізація чи ліквідація Центру здійснюється на підставі рішення Ради відповідно до вимог чинного законодавства.

 

 

Секретар ради                       Л.О. Гречка

 

 

 
Графік роботи Центру надання адміністративних послуг Друк
Четвер, 12 грудня 2013, 21:11

Високопільська селищна рада приймає заяви на надання адміністративних послуг за адресою:

смт Високопілля, Визволителів, 112, І поверх ліве крило адмінбудівлі районної ради,
Центр надання адміністративних послуг.

Графік роботи Центру надання адміністративних послуг  Високопільської селищної ради

Затверджено рішенням    ХVІІ  сесії селищної ради VІІ скликання від  21.11.2018 №322

 

1

Понеділок

8.00

15.00

2

Вівторок

8.00

20.00

3

Середа

8.00

15.00

4

Четвер

8.00

15.00

5

П’ятниця

8.00

15.00

Без перерви на обід

Субота, Неділя - вихідні

 

 

 

Перелік

адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Високопільської  селищної ради

Затверджено рішенням V сесії селищної
ради VІІ скликання від  19.01.2018р. № 80

з/п

Перелік адміністративних послуг

1.

Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.

2.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

3.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства в громадському об’єднанні, що не має статусу юридичної особи.

4.

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.

5.

Державна реєстрація постійно діючого третейського суду.

6.

Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

7.

Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду.

8.

Державна реєстрація структурних утворень політичної партії, що не мають статусу юридичної особи.

9.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

10.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у структурному утворенні політичної партії, що не має статусу юридичної особи.

11.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи.

12.

Державна реєстрація відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації.

13.

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

14.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації.

15.

Державна реєстрація символіки.

16.

Державна реєстрація змін до відомостей про символіку, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

17.

Державна реєстрація втрати чинності символіки.

18.

Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання.

19.

Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання.

20.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

21.

Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно.

22.

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

23.

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

24.

Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

25.

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

26.

Скасування рішення державного реєстратора.

27.

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

28.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

29.

Реєстрація місця проживання особи.

30.

Зняття з реєстрації місця проживання особи.

31.

Реєстрація місця перебування особи.

32.

Зняття з реєстрації місця перебування особи.

33.

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.

34.

Реєстрація місця проживання особи із опцією одночасного зняття з реєстрації попереднього місця проживання.

35.

Видача довідки про склад сім’ї.

36.

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

37.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

38.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

39.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

40.

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

41.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

42.

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

43.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;

обмеження у використанні земель;

земельну ділянку.

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території).

3) викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану).

4) копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.

44.

Видача довідки про: 
1) наявність та розмір земельної частки (паю); 
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

45.

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

46.

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

47.

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

48.

Видача висновку державної експертизи землевпорядної документації щодо об’єктів, які підлягають обов’язковій державній експертизі.

49.

Видача висновку про погодження документації із землеустрою.

50.

Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності.

51.

Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності.

52.

Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

53.

Державна реєстрація (перереєстрація, зняття з обліку) транспортних засобів.

54.

Заміна посвідчень водія.

55.

Державна реєстрація актів цивільного стану.

56.

Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації.

57.

Видача дозволу на виконання будівельних робіт.

58.

Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.

59.

Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

60.

Надання паспорта прив’язки тимчасової споруди.

61.

Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

62.

Надання висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


рух взаємодопомоги "Зігріймо серця"

Волонтерський рух "ЗІГРІЙМО СЕРЦЯ". Группа в соцмережі Фейсбук для об'єднання й взаємодопомоги

А ти передплатив газету?

Районна газета

Передплатний індекс - 61667
Будь в курсі новин!

_______________

Офіційні сайти

 

Асоціація міст України

Статистика

1642269
CьогодніCьогодні1362
ВчораВчора2684
На цьому тижніНа цьому тижні17602
У цьому місяціУ цьому місяці43924
З початкуЗ початку1642269

Besthosting