Skip to content
Додому Громада Споживачу Консалтинговий сервісний пункт для підприємців

ІНФОРМАЦІЯ

Високопільська селищна ради Високопільський район  Херсонської області

повідомляє про оголошення конкурсу з відбору виконавця робіт із землеустрою,

якого буде залучено до виготовлення землевпорядної документації , а саме технічної документації з нормативної грошової оцінки земель сіл: Нововознесенське, Добрянка,  Костирка, Мала Шестірня, Федорівка, Новогригорівське  Високопільської селищної ради Високопільського району Херсонської області

 

Місце знаходження земельної ділянки (адреса)

74000, Херсонська  обл.,

Високопільський район

Високопільська селищна рада.

 

Мета проведення робіт із землеустрою – виготовлення та погодження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель сіл: Нововознесенське, Добрянка,  Костирка, Мала Шестірня, Федорівка, Новогригорівське Високопільської селищної ради Високопільського району Херсонської області .

Вимоги: виготовлення та погодження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель сіл: Нововознесенське, Добрянка,  Костирка, Мала Шестірня, Федорівка, Новогригорівське Високопільської селищної ради Високопільського району Херсонської області .

- Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка "На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою та грошової оцінки" із зазначенням об’єкта та дати проведення конкурсу

У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.

До підтвердних документів належать:

  • заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою та оцінки земель з зазначенням контактних даних, засобів зв’язку, адреси електронної пошти;
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента - фізичної особи - підприємця);
  • згода на обробку персональних даних (для претендента - фізичної особи - підприємця);
  • копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента - юридичної особи);
  • копія(ї) ліцензії(й)/сертифіката на проведення робіт із землеустрою та оцінки земель;
  • письмова інформація щодо досвіду роботи претендента, завірена претендентом (кількість виготовлених проектів відведення земельних ділянок, бажано за останні 24 місяці), кваліфікації та досвіду роботи фахівців, які залучаються ним до виконання робіт із землеустрою
  • проект завдання на виконання послуг з виконання робіт (для претендента на виконання послуг з виконання робіт із землеустрою), у якому, зокрема, має бути зазначено вид документації із землеустрою або з оцінки земель, яку пропонує розробити претендент, перелік вихідних даних, які має надати організатор земельних торгів, та перелік документів і матеріалів, які будуть представлені за результатами виконаних робіт.

Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях),

Документи приймаються за адресою: 74000, Херсонська область, смт. Високопілля, вул. Визволителів 112, 3(третій) поверх, приймальна селищного голови  у 30-ти денний термін з моменту опублікування інформаційного повідомлення.

Конкурс відбудеться за адресою: Херсонська обл., смт. Високопілля, вул. Визволителів, буд. 112, в кабінеті селищного  голови о 10:00 год  05 червня 2019 року.

Телефон для довідок: (05535) ) 2-16-88

Консалтинговий сервісний пункт для підприємців Друк
Вівторок, 15 вересня 2015, 19:09

У Херсонському обласному центрі зайнятості реалізований новий проект - створено Консалтинговий сервісний пункт Державної служби занятості в рамках інноваційного проекту «Шлях до успіху через консалтинговий сервіс». Мета проекту – допомогти підприємцям в опануванні нових знань стосовно законодавства: оподаткування, бухгалтерський облік, організація та управління бізнес-процесами, дотримання норм Трудового законодавства при працевлаштуванні робітників, облаштування робочого місця згідно Кодексу Законів про працю України, та інше.

Послуги, які надаватимуться у Консалтинговому сервісному пункті:

 

  1. Надання консультацій підприємцям-початківцям із залученням соціальних партнерів-учасників проекту щодо:
    • Законодавства про державну реєстрацію суб'єктів господарювання;
    • Податкового законодавства;
    • Ведення документів, що супроводжують діяльність приватного підприємця;
    • Подання звітності;
    • Відкриття рахунків у банківських установах;
    • Отримання фінансової підтримки;
    • Юридичної допомоги з питань підприємницької діяльності та бухгалтерського обліку;
    • Пошуку та найму персоналу;
    • Оформлення трудових відносин;
  2. Проведення лекцій, тренінгів, семінарів та інших навчальних занять.
  3. Сприяння у пошуку контрагентів з числа клієнтів Консалтингового сервісного пункту.
  4. Можливість обміну досвідом, приклади успішного підприємництва.
  5. Спільна розробка інформаційно-методичних матеріалів для підприємців-початківців щодо організації та розвитку підприємницької діяльності.
  6. Сприяння у поширенні інформації про діяльність підприємця-початківця.
  7. Розробка пропозицій щодо удосконалення чинного законодавства, зокрема з питань державної підтримки розвитку підприємництва.
  8. Надання інформаційно-консультаційних послуг в рамках роботи Соціально-психологічного тренінгового центру.

Шляхи звернення клієнтів до Консалтингового сервісного пункту через:

  • Оператора «Гарячої лінії», телефон: 0552-435-455
  • Електронну приймальню Консалтингового сервісного пункту Херсонської служби зайнятості на сторінці Facebook:
    https://www.facebook.com/consultserviceCZ
    4
  • Особистого консультанта по роботі з роботодавцями Херсонського міського центру зайнятості

Джерела фінансування проекту:
- Консультування – на безоплатній основі
- Тренінги, семінари – за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та інших, передбачених законодавством джерел фінансування

 

 

 

 

 

 

 

 


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

рух взаємодопомоги "Зігріймо серця"

Волонтерський рух "ЗІГРІЙМО СЕРЦЯ". Группа в соцмережі Фейсбук для об'єднання й взаємодопомоги

Погода

 

А ти передплатив газету?

Районна газета

Передплатний індекс - 61667
Будь в курсі новин!

_______________

Офіційні сайти

 

Асоціація міст України

Статистика

1642264
CьогодніCьогодні1357
ВчораВчора2684
На цьому тижніНа цьому тижні17597
У цьому місяціУ цьому місяці43919
З початкуЗ початку1642264

Besthosting