Skip to content
Додому

Добрий день! Допоможіть будь-ласка зібрати кошти на операцію

Просить бабуся дитини-сироти  Бедринець Оксани Сергіївни, яка проживає у с. Нововознесенське, Високопільського району, Херсонської області. Треба зібрати 30 000 гривен на проведення останньої операції по заключному лікуванню двохсторонньої дисплазії тазобедрених суглобів. Лікування проводиться у Київському інституті травматології та ортопедії імені Воровського. Звертаюся до всіх небайдужих до чужого горя людей.

Кошти можна переказати кошти за такими реквізитами:

Реквізити:рахунок АТ «Ощадбанк» для перерахування коштів  р/р 26252540022148

Для перерахування через термінал 5167490108603383

ЄДРПОУ 226314700

МФО 352457

Контакти:  бабуся Мануйленко В.А.  (097 082-95-17).

ОСНОВИ СПОЖИВЧИХ ЗНАНЬ – частина 7 Друк
Вівторок, 19 червня 2012, 22:50
ОСНОВИ СПОЖИВЧИХ ЗНАНЬ – частина 7

ПРАВА Й ОБОВ'ЯЗКИ СПОЖИВАЧІВ ПРИ КУПІВЛІ ТОВАРІВ

Право споживача на обмін товару належної якості

Закон України “Про захист прав споживачів”

Стаття 9. Права споживача при придбанні  товару належної якості

Споживач має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі...

Ця стаття Закону надає право споживачу обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо  товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором,  розміром чи за інших причин не може бути споживачем використаний за призначенням. Споживач має право обміняти такий товар на аналогічний протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вид, споживчі властивості,  пломби, ярлики, а також товарний чи касовий чек або інші документи, що підтверджують факт купівлі.

Якщо на момент обміну  аналогічного товару немає в продажі, споживач має право обміняти цей товар на іншій з перерахунком  ціни, чи одержати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару, чи здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Згідно Постанови КМ України Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” від 19.03.1994 року № 172 , затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну ( поверненню).

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.

Непродовольчі товари:

  • фотоплівки, фотопластинки ,фотографічний папір;
  • корсетні товари;  парфюмерно- косметичні вироби;
  • пір”яно--пухові вироби;
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • зубні щітки;  мундштуки;
  • апарати для гоління;  помазки  для гоління;
  • гребінці, гребінці та  щітки масажні;
  • сурдини (для духових музичних інструментів);  скрипічні  підборіддя;
  • грамплатівки;  рукавички;
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів;  виробу з янтарю; тканини;  гардинно-тюлеві і мереживні полотнини; килимові вироби метражні;
  • білизна натільна;  білизна постільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній  упаковціі;
  • друковані видання;
  • некондиційні товари. лінійний  і  листовий  металлопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва),  плитні матеріали (деревноволокнисті і деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані чи розкроєні  під розмір, визначений покупцем (замовником)
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом; вироби з натурального та штучного волосся ( перуки); товари для немовлят ( пелюшки, соски, пляшечки для годування, тощо); інструменти для педикюру та манікюру.

У престижному магазині споживач купила дорогі туфлі під вечірнє плаття. Принесла їх додому і помітила, що по кольору туфлі не підходять до  вбрання, і тому вирішила   піти в магазин і обміняти їх.  Однак у магазині їй сказали, що це ексклюзивна модель, зроблена в одному екземплярі і вони  не можуть їй  обміняти,  чи тим більше, повернути гроші. І що треба було  більш уважно дивитися, що вона купує. Що робити в цьому випадку?  Споживач звернулася  у відділ по захисту прав споживачів, де їй пояснили, що навіть якби туфлі не підійшли їй по кольорі не тільки до її плаття, але і  по фасону чи по розміру, то і тоді вона мала би право, у відповідності зі ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів», на обмін  товару  чи на повернення своїх грошей. У підсумку споживач звернулася з письмовою заявою  на ім'я директора магазина, де послалася на згадану статтю Закону, з вимогою повернути гроші чи обміняти на інший товар. У разі не вирішення питання вона обіцяла звернутися в суд. Справа до суду не дійшла, тому що директор  задовольнила  вимоги  споживача згідно  ЗУ “Про захист прав споживачів”, і споживач одержала свої гроші.

 

 

 

 

 

 


рух взаємодопомоги "Зігріймо серця"

Волонтерський рух "ЗІГРІЙМО СЕРЦЯ". Группа в соцмережі Фейсбук для об'єднання й взаємодопомоги

А ти передплатив газету?

Районна газета

Передплатний індекс - 61667
Будь в курсі новин!

_______________

Офіційні сайти

 

Статистика

1222432
CьогодніCьогодні349
ВчораВчора296
На цьому тижніНа цьому тижні2684
У цьому місяціУ цьому місяці10577
З початкуЗ початку1222432

Besthosting