Skip to content
Додому Громада Споживачу Права споживача, визнані в світі

Добрий день! Допоможіть будь-ласка зібрати кошти на операцію

Просить бабуся дитини-сироти  Бедринець Оксани Сергіївни, яка проживає у с. Нововознесенське, Високопільського району, Херсонської області. Треба зібрати 30 000 гривен на проведення останньої операції по заключному лікуванню двохсторонньої дисплазії тазобедрених суглобів. Лікування проводиться у Київському інституті травматології та ортопедії імені Воровського. Звертаюся до всіх небайдужих до чужого горя людей.

Кошти можна переказати кошти за такими реквізитами:

Реквізити:рахунок АТ «Ощадбанк» для перерахування коштів  р/р 26252540022148

Для перерахування через термінал 5167490108603383

ЄДРПОУ 226314700

МФО 352457

Контакти:  бабуся Мануйленко В.А.  (097 082-95-17).

Права споживача, визнані в світі Друк
Середа, 20 червня 2012, 22:27

Права споживача, визнані в світі

15 березня 1962 року президент США Джон Кеннеді, виступаючи із зверненням до Конгресу та об`єднань споживачів, вперше проголосив права споживачів:

  1. Право на безпеку
  2. Право на інформацію
  3. Право на вибір
  4. Право бути почутим

15 березня кожного року відзначається як Всесвітній День прав споживачів.

В подальшому права споживачів були розширені та визнані в інших країнах. За ініціативою Всесвітньої організації союзів споживачів до переліку прав споживача було додано:

  1. Право на задоволення базових потреб
  2. Право на компенсацію
  3. Право на споживчу освіту
  4. Право на здорове довкілля

В 1985 році було ухвалено Декларацією «Керівні принципи Організації Об’єднаних Націй для захисту інтересів споживачів». Цей документ був розширений у 1999 році.

Фундаментальні права споживачів, закріплені Декларацією ООН і визнані в усьому світі, та їх тлумачення

  1. Право на задоволення базових потреб

    Право на основні (базові) товари і послуги, які забезпечують жит­тєздатність людини: достатнє харчування, одяг, житло, санітарні умови, охоро­ну здоров'я, освіту, житлово-комунальні послуги, водопостачання та санітарію.

  2. Право на безпеку

    Право бути захищеним від товарів і послуг неналежної якості та технологій їх виробництва, шкідливих для здо­ров'я або життя.

  3. Право на інформацію

    Право на повну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про товари і послуги, щоб робити свідомий вибір та бути захищеним проти шахрайства та введення в оману через рекламу та маркування.

  4. Право на вибір

    Право на вільний свідомий вибір товарів і послуг, керуючись опти­мальним співвідношенням ціна – якість.

  5. Право бути почутим

    Право відстоювати свої споживчі інтереси та здійснювати вплив на урядову політику та розвиток ринку товарів і послуг.

  6. Право на компенсацію

    Право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди, заподіяної неякісними або небезпечними товарами і послугами, намаганнями ввести в оману.

  7. Право на споживчу освіту

    Право на здобуття знань і навичок, які дозволяють споживачу здійснювати компетентний вибір товарів і послуг, знати свої споживчі права та відповідальність за власні дії.

  8. Право на здорове довкілля

    Право жити та працювати у здоровому фізичному оточенні, що не несе загрози благополуччю сьогоднішніх та прийдешніх поколінь.

 

 

 

 

 

 


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

рух взаємодопомоги "Зігріймо серця"

Волонтерський рух "ЗІГРІЙМО СЕРЦЯ". Группа в соцмережі Фейсбук для об'єднання й взаємодопомоги

Погода

 

А ти передплатив газету?

Районна газета

Передплатний індекс - 61667
Будь в курсі новин!

_______________

Офіційні сайти

 

Статистика

1222437
CьогодніCьогодні354
ВчораВчора296
На цьому тижніНа цьому тижні2689
У цьому місяціУ цьому місяці10582
З початкуЗ початку1222437

Besthosting