Skip to content
Додому Нормативно-правові акти Рішення ради Рішення 2020 року Рішення № 1206 Про затвердження плану удосконалення послуги електропостачання
Рішення № 1206 Про затвердження плану удосконалення послуги електропостачання Друк
Середа, 14 жовтня 2020, 21:25


Високопільська селищна рада

КОАТУУ 6521855100

 

Р І Ш Е Н Н Я

L  сесії селищної ради VІI скликання

 

від  13 жовтня  2020 року             №1206

 

Про затвердження плану удосконалення

послуги електропостачання

 

З метою комплексного вирішення проблеми забезпечення мешканців громади електропостачанням, керуючись ст. 26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, сесія селищної ради

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити план удосконалення послуги електропостачання (додається)
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань ЖКГ, будівництва,  транспорту, зв’язку та розвитку підприємництва.

 

Секретар селищної ради                           Лариса ГРЕЧКА




 

 

 

 

 

 

 

ПРОЄКТ

ПЛАН УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГИ ОСВІТЛЕННЯ

Високопільська об'єднана територіальна громада

 

 

 

 

Липень 2020

Зміст

Звернення голови об’єднаної громади. 3

Скорочення. 3

Робоча група з розроблення плану покращення надання послуг в Високопільській ОТГ.. Ошибка! Закладка не определена.

Вступ. 3

Загальна інформація про Високопільську об'єднану територіальну громаду. Ошибка! Закладка не определена.

Процедури та методологія. 3

Частина 1. Базове дослідження. 3

Правова база. Ошибка! Закладка не определена.

Адміністрування послуги. Ошибка! Закладка не определена.

Матеріальна база. 3

Доходи та витрати. 3

Стан вуличних мереж.. 3

Розрахунок вартості послуги. 3

Перспективи покращення надання послуг вуличного освітлення. 3

Участь громадян. 3

SWOT аналіз. 3

Частина 2. Бачення щодо покращення послуги вуличного освітлення та визначення стратегічних напрямів вдосконалення послуги та цілей. 3

Частина 3. Визначення проблем, оперативні цілі та проекти. Ошибка! Закладка не определена.

Визначення проблем.. Ошибка! Закладка не определена.

Вибір критеріїв та пріоритетність цілей (проектів). 3

Частина 4. План дій. 3

Таблиця плану дій. 3

Якісні результати та індикатори. 3

Частина 5. Моніторинг та оцінка. 30

Показники продуктивності 33

Звернення голови об’єднаної громади

В 2019 року програма USAID DOBRE провела опитування мешканців нашої громади. За результатами дослідження найбільшої підтримки, на думку мешканців громади, потребують наступні напрямки: дорожня інфраструктура; водопостачання; охорона і профілактика здоров’я; вуличне освітлення. Дороги, які гостро потребують капітального ремонту – дороги місцевого значення за напрямком Т2207 в підпорядкуванні Херсонської обласної державної адміністрації. В минулому році робоча група вже розробила план з вдосконалення послуги Водопостачання. Тому найбільш актуальною є послуга Освітлення.

Освітлення вулиць залишається багаторічною мрією жителів нашої громади. Тому що нічні ліхтарі – не просто окраса вечірнього краєвиду населених пунктів, а й безпека транспортного руху, профілактика хуліганства, комфорт для кожного, хто змушений долати маршрут у вечірній та нічний час. Відсутність освітлення також завдає матеріальних та моральних збитків. Велика кількість вулиць населених пунктів знаходяться в стані повної відсутності освітлення.  Дана проблема дуже відчувається з настанням холодів, коли день стає коротким, і повертатися додому дорослим з роботи, а дітям зі школи чи садків доводиться вже у повній темряві.

Підготовка Плану удосконалення послуги – це стратегічний документ, заходи на період 5 – 7 років, що передбачають комплексне вирішення проблеми забезпечення мешканців громади питною водою.

Наразі ми розуміємо, що ефективністю системи освітлення можна вважати виконання якісної роботи по створенню світлового середовища вулиць населених пунктів в заданих умовах при менших витратах. Для створення ефективного світлового середовища використовують сучасні світлотехнічні розробки джерел світла, які б відповідали вимогам по нормативним документам та енергоекономічним показникам. Найбільш революційним сьогодні є встановлення та заміна існуючих джерел світла на світильники на основі світлодіодів та заміна повітряних ліній, виконаних «голими» проводами на самонесучі ізольовані проводи.

Реалізація Плану дасть можливість вдосконалити надання послуги Освітлення в громаді. Мешканці матимуть комфортні та безпечні умови проживання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голова об’єднаної територіальної громади                                           Р.М. Застава

 

 

Скорочення

DOBRE – Програма USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність»;

FSLD – фундація підтримки місцевої демократії, Польща;

GfK Ukraine – українська дослідницька компанія, що входить до мережі GfK Group;

SWOT – переваги, недоліки, можливості, загрози;

USAID – Агентство США з міжнародного розвитку;

КП – комунальне підприємство;

НКРЕКП – національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг;

ОТГ – об’єднана територіальна громада;

ПП – приватне підприємство;

РГ – робоча група;

ТОВ – товариство з обмеженою відповідальністю;

ФОП – фізична особа підприємець;

ПНС – підвищувальна насосна станція.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робоча група з розроблення плану покращення надання послуг в Високопільській  ОТГ

Склад Робочої групи з питань вдосконалення послуги «Освітлення» був затверджений розпорядженням селищного голови від 10.03.2020 р. №38.

 

 

ПІБ

Посада/

Рід занять

1

Застава Руслан Миколайович

Селищний голова

2

Гречка Лариса Олексіївна

Секретар селищної ради

3

Ляшенко Анатолій Іванович

Начальник відділу ЖКХ Високопільської селищної ради

4

Семеняк Олександр Петрович

Директор КП «Високопільський комунсервіс»

5

 

Етюк Анатолій Федорович

В.о. старости

6

Малюк Валентин Валентинович

Спеціаліст з благоустрою

7

Черненко Валентина Леонтіївна

В.о. старости

8

Черняк Надія Анатоліївна

координатор РГ

9

Пурик Надія Іванівна

заступник селищного голови

 

 

Вступ

План удосконалення Освітлення в Високопільській громаді розроблений за підтримки USAID Агентства США з міжнародного розвитку за участю компанії «Global Communities» в рамках програми DOBRE «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність».

Послуга «Освітлення» була обрана завдяки широкій участі громадськості у результаті спільних зустрічей експертів програми DOBRE з керівництвом громади та ключовими особами (депутатами, старостами, представниками бізнесу, молоддю). Також, FRDL під час підготовки Стратегії розвитку громади та GfK Ukraine, в рамках моніторингу якості життя в громаді, провели опитування населення для визначення актуальних проблем.

- під час опитування FRDL при підготовці Діагнозу умов місцевого розвитку (діаграма у Плані);

- під час підготовки Стратегії розвитку - Стратегічна ціль №3 Технічна інфраструктура і навколишнє середовище. Операційна ціль № 3.1. Покращення дорожньо-транспортної інфраструктури. Завдання 3.1.10. Реконструкція вуличного освітлення.

- під час обрання пріоритетної Послуги для підготовки Плану проходили консультації і оголошувалися проблеми, які турбують мешканців;

- проект Плану розглядається виконкомом та постійною комісією;

- погоджується (затверджується) депутатами на сесії за участь громадськості та представників ЗМІ;

А також, як частина самого Плану:

-  опитування DOBRE.PYTANNYA, де враховується думка громадян.

Всі зміни та доповнення вносяться у спосіб, у який здійснювалася підготовка Плану, після проведення щорічного моніторингу на підставі визначених показників виконання завдань та досягнення цілей.

Стратегія розвитку громади передбачає поліпшення умов життя в громаді шляхом підвищення стандартів комунальних послуг, які б забезпечували привабливі умови проживання, у тому числі, реконструкцію вуличного освітлення.

Найбільшої підтримки під час опитування FRDL при підготовці Діагнозу умов місцевого розвитку на думку мешканців громади, потребують наступні напрямки: дорожня інфраструктура; водопостачання; охорона і профілактика здоров’я; вуличне освітлення; соціальна допомога мешканцям; освіта та дошкільне виховання. Дороги, які гостро потребують капітального ремонту – дороги місцевого значення за напрямком Т2207 в підпорядкуванні Херсонської обласної державної адміністрації. В минулому році робоча група вже розробила план з вдосконалення послуги Водопостачання. Тому найбільш актуальною є послуга Освітлення.

 

 


Загальні відомості про громаду

Процес об’єднання Високопільської селищної ради та Малошестірнянської i Нововознесенської сільських рад завершився проведенням виборів, що відбулися 29.10.2017 року. Всього в 11 населених пунктах об’єднаної територіальної громади проживає 6 672 людей. Площа ОТГ становить 198,75 км2. Адміністративний центр Високопільської  ОТГ є адміністративний центр Високопільського району i розташований на відстані 170 км на північний-схід від регіонального обласного адміністративного центру – міста Херсон. Високопілля розташоване серед степових просторів. Громада має німецьке коріння – історична назва населеного пункту Високопілля – Кронау.

 

 

Населення громади

В структурі населення ОТГ помітна чисельна перевага жінок – 3960 (59,3%) над кількістю чоловіків – 2712 (40,7%). Майже 20,3% населення становлять діти та молодь до 18-річного віку (з яких 49% жінки), a понад 26%  – пенсіонери (з яких 56% – жінки). Впродовж кількох років кількість населення має тенденцію до поступового зниження, що пояснюється, з одного боку, від’ємним природним приростом населення, а, з другого, тим, що сальдо міграції стає від’ємним. Немає жодних факторів, які б давали підстави стверджувати, що ця тенденція може змінитися. Відсутні біженці зі східної України та Криму. Громада є практично однорідною за етнічним складом.

 

Назва населеного пункту

Назва села, яке було адміністративним  центром сільської ради до об’єднання

Кількість населення

Адміністративний центр ОТГ –  смт. Високопілля

Високопільська селищна рада

4408

с. Князівка

Високопільська селищна рада

357

с. Тополине

Високопільська селищна рада

148

с. Потьомкине

Високопільська селищна рада

453

с. Мала Шестірня

Малошестірнянська сільська рада

243

с. Костирка

Нововознесенська сільська рада

93

с. Новогригорівське

Малошестірнянська сільська рада

195

с. Нововознесенське

Нововознесенська сільська рада

605

с. Федорівка

Малошестірнянська сільська рада

67

с. Добрянка

Нововознесенська сільська рада

103

с. Вереміївка

Нововознесенська сільська рада

0

Місцевий потенціал

Поєднання потенціалів та збільшення компетенцій об’єднаних громад принесе кращі результати, ніж окремі дії малих громад.

Високопільська громада має невикористаний економічний потенціал, що головним чином  пов’язано з наявністю залізниці, газифікацією, достатньою енергетичною рівновагою. Окрім того, на території ОТГ є родючі землі, що дає можливість стверджувати про значний потенціал у сфері рослинництва, особливо при наявності дешевою робочої сили.

Якщо говорити про стан природнього середовища, то на нього позитивно впливає те, що майже всі домогосподарства використовують газове опалювання. На додаток, на території громади немає підприємств, які б негативно впливали на забруднення атмосфери.

Можна побачити значну активність мешканців у сфері художньої самодіяльності, що підтверджують заходи в актових залах шкіл та музейних залах, дотримання традицій, підтримка художньої самодіяльності та традиційних народних промислів. Варто звернути увагу на значну спортивну активність в школах і появу зацікавленості спортом.

 

 

 

 

Процедури та методологія

План удосконалення послуги Освітлення Високопільської громади був розроблений на основі вивчення академічної та практичної літератури та досвіду міжнародних консультантів. План ґрунтується на результатах опитування громадськості в рамках моніторингу якості життя в громаді та визначення актуальних проблем та потреб мешканців. Отже, методологія ґрунтується на партисипативному принципі залучення громадськості та консультацій із громадянами на всіх стадіях процесу розробки Плану. До робочої групи входять старости старостинських округів та населених пунктів ОТГ, щоб гарантувати врахування потреб всіх суб'єктів ОТГ. План удосконалення послуги відповідає українському законодавству, Стратегія сталого розвитку Високопільської селищної об’єднаної територіальної громади на 2019-2025 роки, короткостроковим Програмам розвитку громади.

План розробляється за допомогою інтерактивних обговорень, що проводяться під час засідань робочої групи. Нижче наведено список тем, обговорених під час цих засідань.

 

Таблиця 1. Тематичні зустрічі з членами

Робочої групи з питань розробки та реалізації

Плану удосконалення послуги «Освітлення»

Опис діяльності

Дата проведення

Учасники

1

Перше установче засідання робочої групи, планування наступних засідань та тематики

Березень 2020

Голова ОТГ

Робоча група

2

Аналіз існуючої ситуації та проблем,

SWOT аналіз.

Травень 2020

Голова ОТГ

Робоча група

3

Бачення удосконалення послуги, Стратегічні цілі/Напрями удосконалення послуги, Операційні цілі

Червень 2020

Робоча група

4

План дій/Коротко-, середньо-, довгострокові плани, Пріоритетні проекти (визначення критеріїв, їх градація)

Червень 2020

Робоча група, представники фінансового відділу

5

Моніторинг та оцінка, Визначення показників ефективності виконання Плану удосконалення послуги

Липень 2020

Голова ОТГ

Робоча група

6

Презентація Плану удосконалення послуги

Серпень  2020

Голова ОТГ

Робоча група

Експерти ДОБРЕ

 

 

 


Частина 1. Базове дослідження

1.1.Правова база:

Основні законодавчі акти щодо вуличного освітлення включають:

- Закон України «Про ринок електроенергії».

- Постанова Кабінету Міністрів України від 15.10.12р. №992 «Про затвердження вимог до світлодіодних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення».

- Закон України «Про енергозбереження»  - визначає правові, економічні, соціальні та екологічні основи енергозбереження для населення.

- Закон України «Про благоустрій населених пунктів» визначає правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів, спрямований на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини.

- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначає обсяг повноважень органів місцевого самоврядування.

- Закон України «Про дорожній рух» визначає правові та соціальні основи дорожнього руху з метою захисту життя та здоров’я громадян, створення безпечних і комфортних умов для учасників руху та охорони навколишнього природного середовища.

Для виконання вищезгаданих законів Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, видала Постанову від 10.06.2020  № 1090 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 січня 2020 року № 89».

Відповідно до статті 29 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» власники об’єктів благоустрою забезпечують освітлення цих об’єктів відповідно до вимог державних стандартів, норм і правил, а також забезпечують утримання, належного функціонування освітлювальних приладів на території об’єктів благоустрою, впровадження енергозберігаючих технологій та обладнання здійснюються балансоутримувачами цих об’єктів благоустрою.

Стратегія сталого розвитку Високопільської селищної об’єднаної територіальної громади на 2019-2025 роки.

1.2.Загальна інформація щодо системи освітлення в Високопільській ОТГ

В Високопільській ОТГ обслуговуванням мереж вуличного освітлення займається Комунальне підприємство «Високопільський комунсервіс». Дана організація заснована у 2010 році Високопільською селищною радою. Підприємство є госпрозрахунковим та дотаційним селищною радою.

КП «Високопільський комунсервіс» налічує 32 працівника, на яких покладена значна відповідальність по обслуговуванню населення.

Серед робіт, за які відповідає КП «Високопільський комунсервіс» в Високопільській ОТГ:

1. Побілка та обрізка кущів, дерев.

2. Вирізка дерев сухих та таких, що становлять загрозу.

3. Посадка дерев, кущів, квітів.

4. Придбання матеріалів та запчастин для техніки.

5. Чистка та побілка бордюрів.

6. Проведення поточного ремонту тротуарів, площадок та зупинок.

7. Прибирання прибудинкових територій, узбіч комунальних доріг, скверів та тротуарів.

8. Ремонт та фарбування дитячих майданчиків, лавок для відпочинку.

9. Встановлення додаткових урн для сміття у відповідних місцях.

10. Забезпечення та утримання в належному стані благоустрою на території стадіонів ОТГ

11. Забезпечення підсипним матеріалом для підсипки доріг ОТГ в зимовий період.

12. Проведення комплексного благоустрою на території кладовищ.

13. Впорядкування історичних місць, меморіальних знаків та пам’ятників ОТГ.

14. Проведення профілактичного огляду та обслуговування існуючих пристроїв та ліній вуличного освітлення по громаді та проведення вуличного освітлення по територіальній громаді.

15. Придбання інвентарю.

16. Забезпечення функціонування громадських вбиралень.

17. Забезпечення утримання в належному технічному стані об'єктів вулично-дорожньої мережі.

Матеріальна база

КП «Високопільський комунсервіс» належить технічна база, яка складається з гаражів та офісного приміщення.

Таблиця 2. Перелік обладнання та техніки

КП «Високопільський комунсервіс»

Техніка, устаткування та обладнання

Специфікація

Кількість

Трактор «МТЗ 82.1»

МТЗ 82.1  з комплектом навісного обладнання (причіп 2ПТС-4, подрібнювач деревини, відвал снігоочисний, грунтофреза, розкидувач добрив)

1

Екскаватор на базі трактора «МТЗ 82.1»

 

Екскаватор на базі трактора «МТЗ 82.1» - фронтальний навантажувач

1

Асенізаційна машина

Асенізаційна машина

1

Обладнання для виготовлення тротуарної плитки

Обладнання для виготовлення тротуарної плитки, матриці, піддони.

1

Міні-трактор ДМТЗ 244

Міні-трактор ДМТЗ 244 (кабіна універсальна для трактора, косарка ротаційна КРН-1,35)

1

Доходи та витрати

Нижче наведена таблиця витрат КП «Високопільський комунсервіс» у період з 2018 по 2019 роки.

Таблиця 3. Витрати КП «Високопільський комунсервіс»

Витрати

2018

2019

Заробітна плата

651

1196

Відрахування із зарплати

165

263

Оплата за освітлення (РЕМ)

-

-

Витрати на паливо

91

113

Матеріали

82

379

Послуги

353

369

Всього витрат (у тисячах гривень)

1342

2320

 

Наведені цифри показують, що витрати в 2019 році підвищились порівняно з 2018 роком на 72%, тому що в 2019 році за рахунок субвенції проведено реконструкції вуличного освітлення в смт.Високопілля, вул.Гагаріна, вул.Пушкіна; с.Нововознесенське, вул.Миру, вул.Шевченка; с.Тополине; с.Добрянка.

Стан вуличних мереж

Високопільський РЕМ надає послуги з постачання електроенергії для вуличного освітлення в такі населені пункти Високопільської ОТГ:

- смт. Високопілля (лише вул.Пушкіна, вул.Гагаріна (частково), вул.Кобзаря, вул. Суворова, пров. Шкільний, вул. Вокзальна (частково), вул.Південна, вул. Молодіжна, вул. Петра Сагайдачного(частково), вул.Визволителів,вул.Банкова,вул.Українська, вул. Героїв Крут);

- с. Добрянка;

- с. Тополине (лише вул. Центральна);

- с. Нововознесенське (крім вул. Українська, вул. Молодіжна);

- с.Новогригорівське;

- с. М.Шестірня;

- с. Потьомкине (лише вул. Тараса Шевченка);

- с. Князівка (лише вул. Сергія Мельника).

В с.Нововознесенське, с.Добрянка, с.Тополине,, с.Мала Шестірня, с.Князівка підключення до мережі здійснюється через однофазні електролічильники. Робота освітлення контролюється за допомогою фотореле з виносним датчиком ФР-16А (контактор – 25А). Використовуються самоутримний ізольований провід СІП-5 та світильники СКУ-Led 50W.

В с.Новогригорівське, в. с.Потьомкине підключення до мережі здійснюється через однофазні електролічильники. Робота освітлення контролюється за допомогою фотореле з виносним датчиком ФР-16А (контактор – 25А). Використовуються самоутримний ізольований провід СІП-5 та світильники СКУ-Led 30W.

В 2019 році за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури Високопільської об’єднаної територіальної громади реалізовано 5 проектів (смт.Високопілля, вул.Гагаріна; смт.Високопілля, вул.Пушкіна; с.Нововознесенське, вул.Миру, вул.Шевченка; с.Тополине; с.Добрянка) з реконструкції освітлення з використанням сучасних світлотехнічних розробок джерел світла, які відповідають вимогам по нормативним документам та енергоекономічним показникам.  Але в інших населених пунктах громади (с.Мала Шестірня, с.Потьомкине, с. Федорівка, с.Князівка, с.Костирка) взагалі відсутнє вуличне освітлення. Центр громади селище Високопілля частково забезпечене вуличним освітленням (вул.Пушкіна, вул.Гагаріна, вул. Суворова, пров. Шкільний, вул. Вокзальна, вул.Південна, вул. Молодіжна, вул. Петра Сагайдачного, вул.Визволителів,вул.Банкова.

Приблизна протяжність вуличних мереж в Високопільській ОТГ становить 19,3 км.

Таблиця 4.Покриття послугою вуличного освітлення

№ з/п

Назва населеного пункту

Відсоток покриття населеного пункту вуличним освітленням, %

Кількість вулиць в населеному пункті

Стан освітлення вулиць (освітлені)

Коментарі

1

смт.Високопілля

30

28

12

(Вулиця Визволителів) світильники потрібно замінити на більш енергозберігаючі

2

с.Нововознесенське

70

5

3

Використовуються самоутримний ізольований провід СІП-5 та світильники СКУ-Led 50W.

 

3

с.Добрянка

33

3

1

Використовуються самоутримний ізольований провід СІП-5 та світильники СКУ-Led 50W.

 

4

с.Федорівка

0

5

-

 

5

с.Тополине

50

2

1

Використовуються самоутримний ізольований провід СІП-5 та світильники СКУ-Led 50W.

 

6

с.Костирка

0

2

-

 

7

с.Потьомкине

45

5

2

Використовуються самоутримний ізольований провід СІП-5 та світильники СКУ-Led 30W.

 

8

с.Князівка

33

3

1

Використовуються самоутримний ізольований провід СІП-5 та світильники СКУ-Led 50W.

 

9

с.Мала Шестірня

100

3

3

Використовуються самоутримний ізольований провід СІП-5 та світильники СКУ-Led 50W.

 

10

с.Новогригорівське

100

4

4

Використовуються самоутримний ізольований провід СІП-5 та світильники СКУ-Led 30W.

 

 

Аналіз показує, що лише 60% території населених пунктів Високопільської ОТГ в нічний час освітлюються.

Таблиця 5.Витрати пов’язані з вуличним освітленням

Витрати

2019 рік

Послуги автовишки

37,8 тис.грн.

Заміна ламп на нові

80,00 тис.грн.

Закупівля матеріалів на ремонт

25,00 тис.грн.

Ремонт обладнання

-

Оплата за вуличне освітлення

246,680 тис.грн.

 

 

 


Таблиця6.Розподіл використання електроенергії мережі вуличного освітлення в населених пунктах  ОТГ (2018 рік)

№ з/п

Назва населеного пункту

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Всього

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

1

смт. Високопілля

2661

2650

2644

2595

2632

2647

2640

2581

2593

2629

2617

2653

31542

2

с. Мала Шестірня

26

22

18

15

11

10

13

16

21

28

31

29

240

3

с.Нововознесенське

-

-

-

-

-

-

-

-

278

300

315

341

1234

4

с. Князівка

-

-

-

-

-

-

-

-

271

296

304

288

1159

5

с.Потьомкине

50

41

38

37

22

19

17

15

20

25

37

52

373

6

с.Нововоригорівське

83

75

70

67

63

60

57

53

75

81

98

99

881

 

Таблиця7. Розподіл оплати електроенергії мережі вуличного освітлення в населених пунктах  ОТГ (2018 рік)

 

№ з/п

Назва населеного пункту

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Всього

Оплачено (грн.)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

1

смт. Високопілля

6013,86

5989

5975.44

5864.7

5948.32

5982.22

5966.4

5833.06

5860.18

5941.54

5914.42

5995.78

71284.92

2

с. Мала Шестірня

58.76

49.72

40.68

33.9

24.86

22.6

29.38

36.16

47.46

63.28

70.06

65.54

542.4

3

с.Князівка

-

-

-

-

-

-

-

-

612.46

668.96

687.04

650.88

2619.34

4

с.Нововознесенське

-

-

-

-

-

-

-

-

628.28

678

711.9

770.66

2788.84

5

с. Потьомкине

113

92.66

85.88

83.62

49.72

42.94

38.42

33.9

45.2

56.5

83.62

117.52

842.98

6

с.Нововогригорівське

187.58

169.5

158.2

151.42

142.38

135.6

128.82

119.78

169.5

183.06

221.48

223.74

1991.06

Таблиця8.Розподіл використання електроенергії мережі вуличного освітлення в населених пунктах  ОТГ (2019 рік)

№ з/п

Назва населеного пункту

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Всього

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

Використано (кіловат)

1

смт. Високопілля

4327

4341

3368

3298

2182

2135

1993

2644

2759

3479

3750

4350

38626

2

с. Мала Шестірня

68

71

131

129

90

82

50

70

50

56

69

75

941

3

с.Нововознесенське

687

711

729

672

485

453

502

627

630

815

-

703

7014

4

с. Князівка

973

982

644

26

1024

401

439

527

552

711

685

992

7956

5

с.Новогригорівське

314

305

251

266

164

156

201

187

186

255

315

324

2924

6

с. Потьомкине

378

364

200

200

140

126

117

129

135

229

253

373

2644

\

Таблиця9. Розподіл оплати електроенергії мережі вуличного освітлення в населених пунктах  ОТГ (2019 рік)

№ з/п

Назва населеного пункту

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Всього

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

Оплачено (грн)

1

смт. Високопілля

9764.43

9796.03

9790,24

9614,89

6375,94

6238,60

6559,69

8135,51

7841,76

9420,98

10154,82

11779,61

105472.5

2

с. Мала Шестірня

153.45

160.22

380,79

376,88

262,98

239,61

164,57

215,39

142,11

151,65

186,85

203,10

2637.6

3

с.Нововознесенське

1550.30

1604.46

2119,09

1963,3

1417,20

1323,69

1652,26

1929,26

1790,62

2206,98

-

1903,69

19460.85

4

с. Князівка

2195.70

2216.01

1872

75,96

2992,19

1171,75

1444,91

1621,56

1568,92

1925,36

1854,95

2686,29

21625.6

5

с.Потьомкине

853.00

821.41

581,37

584,32

409,09

368,18

385,09

396,93

383,70

620,12

685,11

1010,07

7098.39

6

с. Новогригорівське

708.58

688.27

729,61

777,13

479,22

455,84

661,56

575,39

528,66

690,53

853,01

877,38

8025.18

 

З таблиць видно, що в порівнянні із 2018 роком в 2019 році була проведена ще одна лінія мережі вуличного освітлення в смт.Високопілля, вул.Гагаріна, вул.Пушкіна; с.Нововознесенське, вул.Миру, вул.Шевченка; с.Тополине; с.Добрянка, додались додаткові витрати  на оплату вуличного освітлення.

 

 


Технічна інформація

 

Населені пункти

Приблизна протяжність лінії, км

Кількість вулиць в населенному пункті

Кількість комплектних трансформаторних підстанцій (КТП)

Стан освітлення вулиць

Тип ламп, які використовуються при освітленні вулиць

Наявність приладів обліку електроенергії

Наявність технічної документації

смт.Високопілля

11.676

28

12

12 вулиць освітлені

лед лампи 30Вт.\ світлодіодні джерела

Наявні на 12 КТП (однозонні).

Наявна на 9

КТП

с.Нововознесенське

3.9

5

3

3 вулиці освітлені

світлодіодні джерела

Наявні

на 3-х КТП однозонні

Наявна на 2

КТП

с.Добрянка

1.2

3

2

1 вулиця освітлена

світлодіодні джерела

Наявні

на 1 КТП однозонні

Наявна на 1

КТП

с.Федорівка

-

5

1

-

-

-

-

с.Тополине

0,95

2

1

1 вулиця освітлена

світлодіодні джерела

Наявні

на 1 КТП однозонні

Наявна на 1

КТП

с.Костирка

-

2

1

-

-

-

-

с.Потьомкине

2

5

3

2 вулиці освітлені

ледлампи30Вт.\

світлодіодні джерела

Наявні

на 2 КТП однозонні

Наявна на 1

КТП

с.Князівка

1.4

3

2

1 вулиця освітлена

світлодіодні джерела

Наявні

на 1 КТП однозонні

Наявна на 1

КТП

с.Мала Шестірня

3

3

2

3 вулиці освітлені

світлодіодні джерела

Наявні

на 2 КТП однозонні

Наявна на 2

КТП

с.Новогригорівське

3

4

1

4 вулиці освітлені

лед лампи 30Вт.\ світлодіодні джерела

Наявні

на 2 КТП однозонні

Наявна на 2

КТП

 

 

 

Розрахунок вартості послуги

Розрахунок  тарифів на послугу з постачання електроенергії регулюється національним законодавством.

Відповідно до Постанови від 10.06.2020  № 1090 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 січня 2020 року № 89» та згідно договору про постачання № 6 від 21.01.2020р. Високопільським РЕМ надає послуги з постачання електроенергії для вуличного освітлення в населені пункти, де воно наявне, за ціною 2,6560 грн/кВт*г.

Оплата за наявне вуличне освітлення здійснюється щомісяця згідно виставлених рахунків КП «Високопільський Комунсервіс», що надаються Високопільським РЕМ.

Перспективи покращення надання послуг вуличного освітлення

Основним результатом покращення послуги вуличного освітлення буде покращення благоустрою населених пунктів громади через облаштування вулиць зовнішнім освітленням, впровадження системи економного освітлення вулиць, що, безумовно, сприятиме підвищенню загального рівня життя, покращенню умов екологічної свідомості населення і підвищення загальної культури жителів громади. Проведення мережі вуличного освітлення в населених пунктах громади, де його немає, покращення благоустрою громади, оснащення мережі зовнішнього освітлення устаткуванням із використанням технологій енергозбереження, забезпечення економії коштів місцевого бюджету на оплату вуличного зовнішнього освітлення.

Серед основних завданням, які ставляться для виконання це встановлення мережі вуличного освітлення, реконструкція електромереж зовнішнього освітлення громади, покращення безпеки у нічний час, зменшення травматизму населення ОТГ в умовах поганої видимості у зв’язку з погодними умовами, проведення пропагандистської діяльності серед споживачів енергоресурсів, населення громади, учнівської молоді, залучення коштів бюджетів різних рівнів, інвестиційні кошти, кошти підприємств та інші.

У вирішенні цих завдань передбачається запровадження системи економного освітлення вулиць через використання LED світильників і пільгового нічного тарифу, який обліковуватиметься багатотарифними лічильниками, що дасть змогу зменшити плату за електроенергію та зменшити витрати на обслуговування вуличного освітлення, а також знижуються викиди парникових газів.

 

Участь громадян

Низький рівень надання послуг свідчить про відсутність системного підходу в КП «Високопільський комун сервіс» у вирішенні даної проблеми,  а також недостатньою залученістю  жителів до цього процесу.

Під час проведення опитування в серпні 2019 року за підтримки Програми USAID DOBRE на питання задоволеності послуг лише 18% відповіли «цілком задоволені» або «скоріше задоволені»

 

 

 

Крім цього Високопільська ОТГ має офіційний веб-сайт, відкриту групу у Facebook для комунікації. Проте, офіційний веб-сайт працює тільки в односторонньому зв'язку, низький рівень користування Інтернетом та не всюди він є проведений, не дозволяє використовувати ці засоби ефективно. Тому, інформацію про поломки в мережі зовнішнього вуличного освітлення від громадян, на сьогоднішній день, приймає староста села, а потім вже він повідомляє у КП «Високопільський Комунсервіс». Для покращення  управління вуличним освітленням та і взагалі роботу КП «Високопільський Комунсервіс», є необхідність створення вкладки гарячої лінії на офіційному сайті Високопільської громади.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Де ми зараз?

SWOT аналіз

Робоча група співпрацювала зі співробітниками DOBRE, щоб зрозуміти внутрішній потенціал ОТГ щодо реконструкції вуличного освітлення. Робоча група продовжувала аналіз поточної ситуації за допомогою SWOT-аналізу, спрямованого на усунення слабких сторін, зміцнення сильних сторін, запобігання загрозам, використання можливостей і, врешті, реалізації цього бачення.

Таблиця 7. Аналіз слабких та сильних сторін, можливостей та загроз (SWOT)

Сильні сторони

Слабкі сторони

1) Досвід громади з реконструкції вуличного освітлення з використанням сучасних технологій;

2) Фінансова спроможність забезпечення спів фінансування;

3) Сприятливі кліматичні умови та географічне положення для проведення необхідної лінії для освітлення вулиць;

4) Наявність обслуговування (КП «Високопільський Комунсервіс»).

1) Аварійні опори;

2) В більшості населених пунктів немає наявної лінії для освітлення вулиць, необхідно встановити додаткові опори в деяких населених пунктах;

3) Недосконала система управлінням вуличного освітлення;

4) Низький рівень технічного оснащення для обслуговування;

5) Відсутність освітлення призводить до збільшення аварійності і вуличної небезпеки.

 

 

Можливості

Загрози

1)      Підвищення обізнаності населення щодо енергоефективних технологій;

2)      Залучення додаткових фінансових джерел.

1)                 Виникнення надзвичайних ситуацій природного характеру;

2)                 Незадовільне обслуговування ліній електропередач РЕМ;

3)                 Зміна тарифу щодо оплати за електроенергію.

 

 

 

Де ми хочемо опинитись?

Частина 2. Бачення щодо покращення послуги вуличного освітлення та визначення стратегічних напрямів вдосконалення послуги та цілей

Було проведено спеціальне засідання щодо формулювання відповіді на питання «Де ми хочемо опинитись?». Формулювання бачення включає SWOT аналіз, враховуючи внутрішні та зовнішні чинники.  Учасники засідання робочої групи сформулювали бачення послуги вуличного освітлення у Високопільській  ОТГ з допомогою DOBRE. Робоча група провела обговорення напрямів вдосконалення, визначила стратегічні та операційні цілі та проекти

Стратегічна ціль

Операційна ціль

Проекти

Стратегічна ціль 1: Покращення спроможності громади надавати якісну послугу громадського освітлення.

Операційна ціль 1.1: Зміцнення матеріально-технічної бази надавача послуги

1.1.1 Закупівля нового обладнання для встановлення, ремонту, обслуговування елементів системи освітлення

Операційна ціль 1.2: Робота із підвищенням кваліфікації персоналу

1.2.1 Додаткове навчання існуючого персоналу, набір нових кадрів, які знайомі із новими підходами в енергоефективності та обслуговувані систем освітлення.

Операційна ціль 1.3: Побудова диспетчерської системи освітлення у громаді із оптимізації усіх економічних складових.

1.3.1 Створення диспетчеризації системи освітлення.

Стратегічна ціль 2: Забезпечення якісною послугою громадського освітлення усіх мешканців громади

Операційна ціль 2.1: Реконструкція споруд існуючої системи вуличного освітлення

2.1.1 Заміна елементів освітлення, елементів обліку в смт.Високопілля, вул.Визволителів.

Операційна ціль 2.2: Охоплення всієї громади послугою вуличного освітлення

2.2.1 Реконструкція вуличного освітлення в с.Костирка.

2.2.2 Реконструкція вуличного освітлення в с. Федорівка.

2.2.3 Реконструкція вуличного освітлення в с.Князівка (вул.Степова).

2.2.4 Виготовлення ПКД для забезпечення та впровадження послуги вуличного освітлення в смт.Високопілля (вул. Кісельова, Степна-Нова).

2.2.5 Реконструкція вуличного освітлення в смт.Високопілля (вул. Кісельова, Степна-Нова).

Стратегічна ціль 3: Створення середовища ефективної комунікації про послугу освітлення та дотичні параметри

Операційна ціль 3.1: Розроблення нормативно-правової бази для покращення вуличного освітлення

3.1.1 Вивчення доцільності розширення нормативно-правової бази комунального підприємства у створенні окремої структури для забезпечення обслуговування систем вуличного освітлення в громаді.

 

Операційна ціль 3.2: Участь громади в моніторингу задоволення послуги вуличного освітлення

3.2.1 Організація опитування жителів громади.

3.2.2 Впровадження системи спостереження з боку мешканців. Гаряча лінія.

3.2.3 Організація висвітлення роботи в засобах масової інформації. Обговорення при зустрічах, нарадах та зборах громади.

Операційна ціль 3.3; Посилення зв’язків із громадою щодо ефективного і екологічного використання ресурсів

Проект 3.3.1 Проведення інформаційних кампаній, робота з мешканцями, закладами освіти.

 

Вибір критеріїв та пріоритетність цілей (проектів)

Оскільки план удосконалення послуги є довгостроковим документом, він вимагає попередньої підготовки етапів виконання на основі вибраних критеріїв. Команда DOBRE запропонувала метод ранжування за критеріями визначення пріоритетів.

Цей метод ранжування ґрунтується на системі критеріїв визначення пріоритетів, підрахунку оцінок та коефіцієнтів пріоритетності. Метою визначення пріоритетності є визначення важливості проектів та групування їх у довго-  та короткострокові проекти відповідно до критеріїв, встановлених громадою. Цей підхід робить процес партисипативним  та прозорим, дозволяючи розглянути критерії ранжування:

Процес складається з наступних етапів:
А - вибір критеріїв визначення пріоритетів;
В - розробка системи оцінки параметрів;
С - системи оцінки балів,
D - встановлення пріоритетів для групи зацікавлених сторін.


Пріоритет завдань (проектів)

Проекти

Термін

Член РГ1

Член РГ2

Член РГ3

Член РГ4

Член РГ5

Член РГ 6

Член РГ 7

Член РГ 8

Член РГ 9

Рейтинг

1

Проект 2.1.1. Заміна елементів освітлення, елементів обліку в смт.Високопілля (вул.Визволителів)

2020

5

5

5

5

5

5

5

5

5

45

2

Проект 2.2.1 Реконструкція вуличного освітлення в с.Костирка.

2021

5

5

5

4

5

5

5

5

5

44

3

Проект 2.2.2. Реконструкція вуличного освітлення в с.Федорівка.

2021

5

5

5

4

5

5

5

4

5

43

4

Проект 2.2.3. Реконструкція вуличного освітлення в с.Князівка (вул.Степова).

2021-2022

5

5

5

5

4

4

4

5

4

41

5

Проект 2.2.4. Виготовлення ПКД для забезпечення та впровадження послуги вуличне освітлення в смт.Високопілля (вул. Кісельова, Степна-Нова)

2021

4

5

5

4

4

4

4

5

5

40

6

Проект 2.2.5.  Реконструкція вуличного освітлення в смт.Високопілля (вул. Кісельова, Степна-Нова)

2021

4

4

4

4

4

4

4

5

4

37

7

Проект 3.2.3. Організація висвітлення роботи в засобах масової інформації. обговорення при зустрічах, нарадах та зборах громади.

2021-2022

5

4

3

4

4

4

4

4

4

36

8

Проект 3.2.2. Впровадження систем спостереження з боку мешканців. Гаряча лінія.

2021-2022

4

4

4

5

4

3

3

4

4

35

9

Проект 3.2.1. Організація опитування жителів громади.

2021-2022

3

3

4

5

4

4

4

4

4

35

10

Проект 1.1.1. Закупівля нового обладнання для встановлення, ремонту, обслуговування елементів систем освітлення.

2021-2023

4

3

4

3

4

4

3

3

3

31

11

Проект 1.2.1. Додаткове навчання існуючого персоналу, набір нових кадрів, які знайомі з новими підходами в енергоефективності та обслуговувані систем освітлення

2021-2022

3

3

3

4

2

4

4

3

3

29

12

Проект 1.3.1. Створення диспетчеризації системи освітлення

2021-2022

3

3

3

3

3

3

4

3

3

28

13

Проект 3.1.1. Вивчення доцільності розширення нормативно-правової бази комунального підприємства у створенні окремої структури для забезпечення обслуговування систем вуличного освітлення в громаді.

 

2021

3

3

3

2

3

3

2

3

3

25

14

Проект 3.3.1 Проведення інформаційних кампаній, , робота з мешканцями, закладами освіти.

2022

3

3

3

3

3

3

3

2

2

25


Як ми можемо досягти успіху?

 

Частина 4. План дій

Таблиця плану дій

План дій включає визначення пріоритетних завдань, що ґрунтуються на пріоритетності проектів. У таблиці нижче завдання, позначені зеленим, є короткостроковими пріоритетами, завдання, позначені синім, є середньостроковим пріоритетом, а ті, що позначені червоним, є довгостроковими пріоритетами.

Таблиця 7. Таблиця плану дій

Назва

2020

2021

2022

2023

1

Проект 2.1.1. Заміна елементів освітлення, елементів обліку в смт.Високопілля (вул.Визволителів)

 

 

 

 

2

Проект 2.2.4. Виготовлення ПКД для забезпечення та впровадження послуги вуличне освітлення в смт.Високопілля (вул. Кісельова, Степна-Нова)

 

 

 

 

3

Проект 3.1.1. Вивчення доцільності розширення нормативно-правової бази комунального підприємства у створенні окремої структури для забезпечення обслуговування систем вуличного освітлення в громаді.

 

 

 

 

4

Проект 1.2.1. Додаткове навчання існуючого персоналу, набір нових кадрів, які знайомі з новими підходами в енергоефективності та обслуговувані систем освітлення

 

 

 

 

5

Проект 3.2.1. Організація опитування жителів громади.

 

 

 

 

6

Проект 3.2.3. Організація висвітлення роботи в засобах масової інформації. обговорення при зустрічах, нарадах та зборах громади.

 

 

 

 

7

Проект 2.2.1 Реконструкція вуличного освітлення в с.Костирка.

 

 

 

 

8

Проект 2.2.2. Реконструкція вуличного освітлення в с.Федорівка.

 

 

 

 

9

Проект 2.2.3. Реконструкція вуличного освітлення в с.Князівка (вул.Степова)

 

 

 

 

10

Проект 2.2.4. Виготовлення ПКД для забезпечення та впровадження послуги вуличне освітлення в смт.Високопілля (вул. Кісельова, Степна-Нова)

 

 

 

 

11

Проект 3.2.2. Впровадження систем спостереження з боку мешканців. Гаряча лінія.

 

 

 

 

12

Проект 1.3.1. Створення диспетчеризації системи освітлення

 

 

 

 

13

Проект 3.3.1 Проведення інформаційних кампаній, робота з мешканцями, закладами освіти.

 

 

 

 

14

Проект 1.1.1. Закупівля нового обладнання для встановлення, ремонту, обслуговування елементів систем освітлення.

 

 

 

 

 

 

Як ми можемо досягти успіху?

Якісні результати та індикатори

Члени робочої групи обговорили питання ефективності виконання SDIP. Робоча група обговорила стандарти та результати продуктивності.

РЕЗУЛЬТАТИ надання послуг з вуличного освітлення

Визначення показників та одиниць виміру

Мета

2020

2021

2022

2023

 

 

 

 

 

 

1. Безпека громади (зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод, зменшення кількості хуліганських нападів, зменшення вірогідності вчинення злочинів)

Визначення: Зменшення кількості  за наданням інформації від відділів поліції

Критерій: Кількість вчинених правопорушень

30%

25%

20%

15%

2.Рівень задоволення населення (поліпшення морально-психологічного клімату в населених пунктах, підвищена довіра громади до влади, налагоджена  співпраця  між громадою і органом місцевого самоврядування)

Визначення: Збільшення обсягу послуги вуличного освітлення .

Критерій: Співвідношення населення громади до кількості населення, яке користується послугами вуличного освітлення.

60%

70%

80%

90%

3.Кількість скарг, наданих громадянами  жителями громади

Визначення: Стабільність роботи мережі вуличного освітлення

Критерій: Кількість поданих заяв та скарг на день

один раз на тиждень

один раз на місяць

один раз на 2 місяці

один раз на квартал

4. Рівень покриття енергоспоживання на 1 світлоточку

Визначити: Зменшити енергоспоживання на 1 світло точку шляхом модернізації вуличного освітлення.

Критерій: споживання електроенергії на роботу 1 світлоточки (кВт/год)

48

46

43

40


Як ми можемо досягти успіху?

Частина 5. Моніторинг та оцінка

Робоча група розробила детальний план дій, який відповідає баченню послуг вуличного освітлення та стратегічним цілям і оперативним завданням. План дій складається з проектів, кожен проект має карту проекту, де вказано етапи, заходи, календарний план та відповідальних осіб.

Завдання 1.1

 

1.1

 

 

 

 

 

 

 


Як ми можемо досягти успіху?

Показники продуктивності

Робоча група почала з визначення короткострокових та середньострокових результатів виконання SDIP. Перелік результатів включає встановлення додаткових опор та ліхтарів, протяжності мережі та кількості замінених ліхтарів на більш енергоощадні.

 

Результат

2020

2021

2022

2023

Кількість  встановлених додаткових опор для кріплення ліхтарів

650

1050

1500

1800

Кількість  встановлених  ліхтарів вуличного освітлення

16

18

15

17

Протяжність мережі вуличного освітлення

30

-

-

-

Кількість замінених ліхтарів на енергозберігаючі (LED)

30

30

30

30

Короткостроковий

Проект N 1

Кількість балів, 45 пріоритет 1.

Опис проблеми/проекту:

Проект 2.1.1. Заміна елементів освітлення, елементів обліку в смт.Високопілля (вул.Визволителів)

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2020

 

1.1

Закупівля елементів освітлення, елементів обліку

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

Встановлення приладів обліку та світильників  в смт.Високопілля вул. Визволителів

КП «Комунсервіс»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

  1. Проведено заміну 15 світильників та 1 однофазного лічильника

 

Місцевий бюджет

 

 

 

Середньостроковий

Проект N 2

Кількість балів 44, пріоритет 2.

Опис проблеми/проекту:

Проект 2.2.1 Реконструкція вуличного освітлення в с.Костирка.

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2021

 

1.1

Проведення процедури з відбору виконавця робіт

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

Укладення договору на реконструкцію вуличного освітлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3

Реконструкція вуличного освітлення в с.Костирка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

  1. Підписані акти виконаних робіт
  2. Введений об’єкт в експлуатацію

 

Місцевий бюджет

 

 

 

Середньостроковий

Проект N 3

Кількість балів 43, пріоритет 3.

Опис проблеми/проекту:

Проект 2.2.1 Реконструкція вуличного освітлення в с.Федорівка.

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2021

 

1.1

Проведення процедури з відбору виконавця робіт

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

Укладення договору на реконструкцію вуличного освітлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3

Реконструкція вуличного освітлення в с.Федорівка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

  1. Підписані акти виконаних робіт
  2. Введений об’єкт в експлуатацію

 

Місцевий бюджет

 

 

 

Середньостроковий

Проект N 4

Кількість балів 41, пріоритет 4.

Опис проблеми/проекту:

Проект 2.2.1 Реконструкція вуличного освітлення в с.Князівка (вул.Степова).

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2021

Місяць/Рік 2022

1.1

Проведення процедури з відбору виконавця робіт

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

Укладення договору на реконструкцію вуличного освітлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3

Реконструкція вуличного освітлення в с с.Князівка (вул.Степова).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

  1. Підписані акти виконаних робіт
  2. Введений об’єкт в експлуатацію

 

Місцевий бюджет

 

 

 

 

 

Короткостроковий

Проект N 5

Кількість балів 40, пріоритет 5.

Опис проблеми/проекту:

Проект 2.2.4. Виготовлення ПКД для забезпечення та впровадження послуги вуличне освітлення в смт.Високопілля (вул. Кісельова, Степна-Нова)

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2021

 

1.1

Виготовлення ПКД

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

  1. Виготовити проектно-кошторисну документації для проведення реконструкції вуличного освітлення в смт.Високопілля (вул. Кісельова, Степна-Нова)

 

Місцевий бюджет

 

 

 

Середньостроковий

Проект N 6

Кількість балів 37, пріоритет 6.

Опис проблеми/проекту:

Проект 2.2.1 Реконструкція вуличного освітлення в смт.Високопілля (вул. Кісельова, Степна-Нова).

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2021

Місяць/Рік 2022

1.1

Проведення процедури з відбору виконавця робіт

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

Укладення договору на реконструкцію вуличного освітлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3

Реконструкція вуличного освітлення в с с.Князівка (вул. Кісельова, Степна-Нова).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

  1. Підписані акти виконаних робіт
  2. Введений об’єкт в експлуатацію

 

Місцевий бюджет

 

 

 

 

 

Середньостроковий

Проект N 7

Кількість балів 36, пріоритет 7.

Опис проблеми/проекту:

Проект 3.2.3. Організація висвітлення роботи в засобах масової інформації. обговорення при зустрічах, нарадах та зборах громади.

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2021

Місяць/Рік 2022

1.1

Проведення зборів, громадських обговорень за участі представників органу місцевого самоврядування.

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

Проведення нарад, засідань РГ.

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3

Висвітлення роботи в засобах масової інформації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

  1. Проведено громадські обговорення, збори, наради, засідання.
  2. Висвітлено інформацію щодо проведених робіт для покращення послуги Освітлення.

 

Не потребує фінансування

 

 

 

Середньостроковий

Проект N 8

Кількість балів 35, пріоритет 8.

Опис проблеми/проекту:

Проект 3.2.2. Впровадження систем спостереження з боку мешканців. Гаряча лінія.

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2021

Місяць/Рік 2022

1.1

Проведення нарад, засідань РГ щодо покращення послуги Освітлення

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

Впровадження систем спостереження з боку мешканців, які зможуть залишити відгуки та пропозиції щодо послуги

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

  1. Проведено наради, засідання РГ.
  2. Складено план графіку.
  3. Створено можливість цілодобово у будь-який час звернутися на «гарячу лінію».

Не потребує фінансування

 

 

 

Середньостроковий

Проект N 9

Кількість балів 35, пріоритет 9.

Опис проблеми/проекту:

Проект 3.2.1. Організація опитування жителів громади.

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2021

Місяць/Рік 2022

1.1

Визначення відповідальних осіб за проведення опитування

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

Проведення опитування

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3

Аналіз зібраної інформації та шляхи вирішення

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4

Оприлюднення даних результатів опитування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

  1. Проведено наради, засідання РГ.
  2. Проведено опитування, зібрано близько 350 анкет.

Не потребує фінансування

 

 

 

Довгостроковий

Проект N 10

Кількість балів 31, пріоритет 10.

Опис проблеми/проекту:

Проект 1.1.1. Закупівля нового обладнання для встановлення, ремонту, обслуговування елементів систем освітлення.

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2021

Місяць/Рік 2022

Місяць/Рік 2023

1.1

Визначення КП «Високопільський Комунсервіс» потреби та специфікації для спеціалізованої техніки для обслуговування вуличного освітлення

КП «Високопільський Комунсервіс»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

Укладення договорів, придбання спеціалізованої техніки

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3

Підготовка приміщень (гаражі, склади), навчання кадрів роботи на спеціалізованій техніці

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4

Поширення інформації серед мешканців про проект

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

  1. Придбання 5 одиниць техніки.
  2. Задоволеність якістю надання послуги вуличне освітлення

Місцевий бюджет, грантові програми 1500000грн.

 

 

Короткостроковий

Проект N 11

Кількість балів 29, пріоритет 11.

Опис проблеми/проекту:

Проект 1.2.1. Додаткове навчання існуючого персоналу, набір нових кадрів, які знайомі з новими підходами в енергоефективності та обслуговувані систем освітлення

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2021

Місяць/Рік 2022

1.1

Підготовка реєстру осіб для навчання та визначення тематики

КП «Високопільський Комунсервіс»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

Пошук кращих практик у сфері обслуговування вуличного освітлення

КП «Високопільський Комунсервіс»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3

Організація навчання, оплата за послуги

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4

Моніторинг результату проведення навчання

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

1. Кількість навчених працівників

2. Якість надання послуг на думку населення

 

25 тис. грн..

Місцевий бюджет

 

 

Середньостроковий

Проект N 12

Кількість балів 28, пріоритет 12.

Опис проблеми/проекту:

Проект 1.3.1. Створення диспетчеризації системи освітлення

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2021

Місяць/Рік 2022

1.1

Проведення засідань РГ

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

Створення диспетчерської

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

1. Оперативне реагування на аварійні ситуації

Місцевий бюджет

 

 

 

 

 

Короткостроковий

Проект N 13

Кількість балів 25, пріоритет 13.

Опис проблеми/проекту:

Проект 3.1.1. Вивчення доцільності розширення нормативно-правової бази комунального підприємства у створенні окремої структури для забезпечення обслуговування систем вуличного освітлення в громаді.

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2021

 

1.1

Проведення засідань РГ

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

Створення окремої структури, філії для забезпечення обслуговування систем вуличного освітлення в громаді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

1. Затверджений план дій із переліком відповідальних виконавців;

2. Забезпечення швидкого ремонтування вуличного освітлення

Місцевий бюджет

 

 

Середньостроковий

Проект N 14

Кількість балів 25, пріоритет 14.

Опис проблеми/проекту:

Проект 3.3.1 Проведення інформаційних кампаній, робота з мешканцями, закладами освіти.

N/N

Завдання

Відповідальний виконавець

Місяць/Рік 2022

 

1.1

Проведення інформування населення щодо провдених робіт та як заощадити у побуті споживання електроенергії

Громада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

Джерело фінансування

  1. Зменшення об’ємів  використання електроенергії;
  2. Зменшення заборгованості за оплату послуги

Не потребує

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Геопортал громади

Геопортал Високопільської громади

FB-Група Високопільськой ОТГ

Группа Високопільської громади в соцмережі Фейсбук

А ти передплатив газету?

Районна газета

Передплатний індекс - 61667
Будь в курсі новин!

_______________

Офіційні сайти

Асоціація міст України

Статистика

3029555
CьогодніCьогодні224
ВчораВчора1576
На цьому тижніНа цьому тижні1800
У цьому місяціУ цьому місяці37141
З початкуЗ початку3029555

Besthosting


Найновіше

Найпопулярніші