Моніторинг Стратегії сталого розвитку

Моніторинг реалізації Стратегії розвитку полягатиме у безперервному зборі та аналізі даних, які стосуються виконання окремих завдань. На підставі отриманої інформації можна буде внести корективи та зміни. Змінність умов оточення та труднощі у забезпеченні фінансування виконання положень Стратегії можуть призвести до дезактуалізації деяких із запланованих завдань або унеможливити їх виконання відповідно до початкового плану. Незначні модифікації можуть стосуватись також стратегічних та операційних цілей. Однак, такий крок повинен бути добре продуманим, прийняття рішення про зміни повинно випливати з їх абсолютної необхідності, а напрямки і сфера не можуть істотно змінювати основну стратегічну ідею. Слід пам’ятати, що занадто часті та різкі зміни основних стратегічних передумов можуть порушити правильну реалізацію Стратегії і бути причиною відсутності послідовності в її впровадженні. Моніторинг та оцінка реалізації Стратегії розвитку будуть базуватись на показниках реалізації. Для кожної стратегічної мети були визначені показники, які будуть використовуватись для моніторингу та оцінки процесу впровадження програми (оцінка буде базуватись на конкретних даних, отриманих від моніторингу). Такий підхід дозволить не лише здійснювати належний моніторинг виконання заходів та завдань, але і дасть підставу для здійснення оцінки реалізації Стратегії. Моніторинг реалізації Стратегії розвитку базуватиметься на наступних засадах:

суб’єктом, відповідальним за моніторинг Стратегії, є Координатор Стратегії;
моніторинг буде стосуватись окремих заходів (конкретні проекти, головним чином інвестиційні), завдань, що складаються з комплексу заходів та проектів (відповідно до представленої раніше ієрархії процесу стратегічного планування);
моніторинг реалізації відбуватиметься після кожного року реалізації Стратегії щодо заходів, завдань та проектів, паралельно зі звітами про виконання бюджету, підсумки моніторингу будуть підводитись у вигляді річних звітів про реалізацію Стратегії;
звіти про моніторинг будуть затверджуватись: – Координатором Стратегії (річні звіти), – Радою ОТГ (річні звіти).

   Основною метою системи моніторингу Стратегії є перевірка ефективності заходів, визначених в рамках стратегічних та операційних цілей, які містяться в документі. Таким чином, моніторинг реалізації Стратегії здійснюватиметься щодо сукупних показників продуктів, результатів та впливу основних показників, аналізованих у сферах, визначених у Стратегії, та встановлених для окремих стратегічних цілей. Показники реалізації Стратегії розвитку спрямовані на визначення того, чи досягнуті та в якій мірі досягнуті стратегічні цілі, і в якій мірі впровадження стратегії наближає до виконання

5 квітня 2021 року РГ провела засідання щодо моніторингу Стратегії сталого розвитку Високопільської селищної територіальної громади на 2019-2025 роки

Звіт з реалізації Стратегії сталого розвитку Високопільської територіальної громади

Станом на: 9 квітня 2021р.

  1. Аналіз заходів, передбачених до реалізації в Стратегії(всі позиції, зазначені в детальному плані заходів Стратегії):
  1. Висновки щодо записів Стратегії розвитку громади та обґрунтування потреби їх актуалізації в документі Стратегії.

Впродовж трьох років співпраці наша громада мала змогу приймати участь у навчаннях, отримувати технічну допомогу, обмінюватися досвідом. Завдяки підтримці програми ми реалізували проєкти:

  • Quick Win «Встановлення автобусних зупинок для комфортного очікування транспорту у населених пунктах Високопільської громади»;
  • «Покращення роботи місцевого самоврядування через створення сучасних умов роботи вищого представницького органу ТГ – Ради громади із забезпеченням широкого залучення громадськості»
  • Придбано планшетні ПК з метою проведення опитування громадян щодо якості послуг
  • Закуплено обладнання для занять спортом та хореографією в Високопільській ТГ, в рамках молодіжного проекту;
  • Покращено якість надання послуги, проект «Придбання техніки та обладнання для покращення послуги водопостачання у Високопільській ОТГ», -“Створення мультимедійного центру FocusFactory у Високопільській громаді”. Наразі на стадії реалізації проєкти з місцевого економічного розвитку “Придбання мобільної сцени та музичного обладнання для проведення культурно-масових заходів” та “Облаштування простору для комерційної, культурної та соціальної діяльності націленої на економічний розвиток Високопітериторіальної громади”. Також наша громада мала можливість працювати над модернізацією ЦНАП. Завдяки підтримці Міністерства соціальної політики України та Програми «U-LEAD з Європою» Високопільська селищна рада працювала над створенням сучасного Центру надання адміністративних послуг таа провела активну роботу із пошуком приміщення для майбутнього ЦНАП Високопільської селищної ради, яке повністю відповідає вимогам, щодо обслуговування людей технічного та технологічного оснащення. У головному офісі ЦНАП облаштовано шість робочих місць, всі робочі місця підключені до програмного комплексу для ЦНАП «Вулик». Всі співробітники ЦНАП та віддалених робочих місць пройшли навчання з підвищення кваліфікації, спеціально розроблене українськими та шведськими експертами Програми «U-LEAD з Європою». Головний офіс Центру надання адміністративних послуг обладнано та облаштувано для потреб людей з інвалідністю, також в приміщенні ЦНАП знаходиться дитячий куточок та пелинальний столик для відвідування батьків з дітьми.

У 2020 році відповідно до розпорядження КМУ Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Херсонської області до Високопільської громади приєдналися ще Архангельська селищна рада (селище Архангельське, с.Блакитне), Зарічненська сільська рада (с.Зарічне, с.Благодатне, с.Марʼїне) , Іванівська сільська рада с.(Іванівка, с.Миколаївка), Новопетрівська сільська рада (с.Новопетрівка, с.Ольгине), Новомиколаївська сільська рада (с.Новомиколаївка, с.Черешневе). Тому Стратегія сталого розвитку Високопільської селищної об’єднаної територіальної громади потребує актуалізації.

  1. Система впровадження, моніторингу і актуалізації Стратегії в громаді:

A) Чи було офіційно створено Групу з впровадження Стратегії?
Відповідь (так/ні): ні

Якщо «так», то просимо додати відповідні рішення/розпорядження.

B) Якщо Групу з впровадження Стратегії було створено, то чи було підготовлено і затверджено регламент її роботи?

Відповідь (так/ні): ні

Якщо «так», то просимо додати регламент і відповідні рішення/розпорядження.

C) Чи Група з впровадження Стратегії вже проводила якісь засідання?

Відповідь (так/ні): ні

Якщо «так», то просимо зазначити дати засідань та коротко описати учасників:

D) Чи засідання Групи з впровадження Стратегії були запротокольовані?

Відповідь (так/ні): ні

Якщо «так», то просимо додати протоколи засідання або інші документи, які є результатами роботи – наприклад, звіти, висновки і т.і.

E) Чи було проведено акуталізацію документу Стратегії?
Відповідь (так/ні): так (внесено зміни до Стратегії розвитку громади)